פרטי התלונה

תלונות אקספון 018

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה בלקוח לאחר ניתוק נושא התלונה:
מיטרני ציון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה + הצטרפתי כלקוח חדש לחברת אקספון ומהירות 1.5 מגה לאחר שנה שידרגתי ל2.5 מגה לפי שהובכם עם הנציגה היא הסבירה לי שאין התחייבות בחבילה ואני מקבל 3 חודשים מתנה אחרי 4 חודשים ביקשתי להתנתק מהשירות שלהם התקשרתי ואמרו לי שתוך 24 שעות אני מנותק ולא יהיה שום חיוב מהבנק לפני מספר ימים נכנסתי לחשבון הבנק והופתעתי לגלות שחייבו אותי לחודשיים לאחר ניתוק פניתי לחברה ושאלתי אותם למה אתם מחייבים אותי לאחר שנותקתי הוסבר לי שיש כנס יציאה שלא הוזכר במהלך הניתוק התקשרתי לחברה מס' פעמים ודרשתי מהם לשמוע את התסריט שיחה שלי מול הנציגה שלהם והם אמרו שזה בטיפול עד היום לא חזרו אליי ולא אמרו לי מה בנידון יכלתי לבטל את הוראת קבע אך לא עשיתי זאת כי אני יודע שאני צודק כפי שאתם ראים בקישור הבא אינטרנט 2.5מגה ללא יתחייבות ו3 חודשים מתנה
http://www.018.co.il/internet_service.asp
בסה"כ אני מנותק כבר חודשיים ומחייבים לי תחשבון בנק זה פשוט גנבה לאור יום
ביקשתי שמנהל החברה יחזור אליי ואין מענה הנה עיזרו לי לסיים את זה בצורה הטובה ביותר
בתודה מראש ציון מיטרני
טלפון 0525313868
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי ללקוח מאוכזב או פיצוי הולם כדי לא להגיע לבית משפט פתרון נדרש :

אקספון 018 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה