פרטי התלונה

תלונות אקספון 018

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מנהלת מוקד שירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מסעי עם החברה החל בספטמבר, אז התעניינתי בקניית סים אירופאי לשיחות מחו"ל לארץ, שהתברר כלא תקין בהמשך. נערכו שיחות של שעות על גבי שעות עם נציגי תמיכה ושירות, שלבסוף הבינו שאכן נמכר סין לא תקין וטופלנו באופן "הוגן" (זיכוי על הסים התקול, אולם ללא כל מענה על עוגמת הנפש שנגרמה בהגעה לחו"ל וההבנה שלא ניתן לתקשר עם הארץ, ואפילו רק להודיע ש"הכל בסדר" - מה שהפעיל לחץ רב על כל הצדדים).
למרות המקרה- המלצתי בפני מכרים על החברה, וזאת בשל השירות שברובו היה טוב מאוד, עם רצון אמיתי לנסות לתת מענה.
בשבועות האחרונים פניתי לחברה פעם נוספת בשל חשבונות על תוכנית חיוג לחו"ל (ללא שיחות כמובן) שהמשיכו להגיע אליי לתיבת המייל. לאחר מספר פניות חזרה אליי מהמוקד נציגה בשם אלינור.
בשיחה אלינור דיברה בחוצפה, בזילזול ("בת כמה את בכלל?") ובמקום לתת מענה לתלונותיי, תקפה מילולית ללא הכר , מבלי לנסות לבדוק האם תלונתי מוצדקת או לא.
לבסוף ביקשתי לדבר עם מישהו בכיר יותר , ובאותו הרגע אמרה שבסדר וניתקה את השיחה בצורה חד צדדית.
לאחר זמן קצר התקשר אליי אלון- אחמ"ש, וטען כי אלינור הינה מנהלת מוקד שירות הלקוחות. מעבר לכך שהתלונה בגינה התקשרתי לא נפתרה בשל אי הסכמה- ניצבת כאן בעיה חמורה הרבה יותר מתשלום של כמה שקלים על תוכנית שיחות לחו"ל.
האם זה היחס שיש לתת ללקוח , ועוד ממנהלת שירות הלקוחות של החברה?
מעבר לתחושה הקשה שלצערי מנת חלקי, הייתי מעוניינת לשמוע מה החברה חושבת על התנהלות זו. האם זו התנהלות תקינה בעיני החברה?
עוגמת נפש סוג הנזק :
מענה מילולי והתנצלות על היחס המבזה הניתן ממנהלת מוקד שירות הלקוחות של החברה. פתרון נדרש :

אקספון 018 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה