פרטי התלונה

תלונות אקספון 018

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על כרטיס חיוג 018 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/4 רכשתי כרטיס חיוג של 018 לחו"ל במכשיר אוטומטי על סך 50 ש"ח קיבלתי מהמוקד מס גישה לישראל מיוון נחתתי ביוון בצעתי שיחה של דקה וחצי לנייח (עלות דקה 1.17) היה 42 יחידות ולאחר מכן ניסית להוציא עוד שיחה והיה מענה שהיתרה הסתיימה נסיתי לייצור קשר עם שרות לקוחות ונתקלתי בניתוק
זה גרם לי עוגמת נפש ולא יכלתי לתקשר עם המשפחה שלי

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

אקספון 018 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה