פרטי התלונה

תלונות טופ אפ תקשורת

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
יש לי בבית מכשיר להטענת חשמל ז"א בשביל שיהיה לי חשמל אני צריכה להתקשר לחברת טופאפ תיקשורת ע"מ להטעין חשמל אז עשיתי זאת ובהתחלה רציתי להטעין חשמל על סכום של 200 ש"ח נאמר לי שאין לי אישור בכרטיס (ויזה) אז ביקשתי להטעין חשמל בסך 184 ש"ח והסכום התקבל. לאחר שבוע התקשר אליי אדון ניר הנכבד אשר מסר לי שקיבלתי קוד על ס"כ של 200 ש"ח ולא על 184 ש"ח לאחר בירור בכרטיס הויזה שלי ניראה כי הסכום שחויב הינו 184 ש"ח ברגע שהסברתי לניר שזה היה טעות שלהם וכרגע אין לי אפשרות לשלם את הייתרה כי כרטיס הויזה שלי עבר את התיקרה האדון התחיל לצעוק עלי ואמר שאני לא יתקשר לכאן יותר (לחברת טופאפ) כי הוא חוסם אותי ולא יתנו לי להטעין חשמל ממש חוצפה כפי שנראה ההגנה הכי טובה היא ההתקפה וזה מה שהוא עשה פשוט חוצפה.
עלבון סוג הנזק :
בקשת התנצלות פתרון נדרש :

טופ אפ תקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
כפיר- אחראי שירות לקוח שם ותפקיד:
נוצר קשר עם הלקוחה לאחר מספר ימים על מנת לעדכן שבוצע חיוב שגוי ובמקום לחייב אותה ע"ס 200 ש"ח חוייבה ע"ס 184 ש"ח. הלקוחה ציינה בפני כי עברה את מסגרת האשראי ובנוסף ציינה כי היא לא משלמת על טעויות של אחרים.

במהלך השיחה הלקוחה נתבקשה לציין מתי יהיה ניתן לחייבה על ההפרש אך במקום תקפה וטענה כי מדובר בטעות של נציגי השירות וכי איננה מתכונת לבצע תשלום מעבר למה ששולם.

לאחר סירוב הלקוחה להסדיר את עניין ההפרש בתשלום, הוסבר ללקוחה כי לא תוכל לקבל את השירות באמצעות חברת טופאפ אלא ישירות באמצעות חברת החשמל.

נשמח לשוב להעניק שירות ללקוחה לאחר הסדר התשלום.
תגובה:
הסדר התשלום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה