פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת מוצרים ששולמו לחברה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי בפרפקט ליין כרמיאל ארון אמבטיה כיור מראה ,ואסלת מונובלוק,ברז לכיור וברז לאמבטיה בתאריך 8.2 המשלוח הגיע לאחר כמה ימים לדירה שהייתה בשיפוצים לא הייתה באפשרותי לקבל את הסחורה משום שבאותו תקופה הייתי עם אישתי בבדיקות לקראת לידה ולכן אבא שלי קיבל את הסחורה ולא ידע שאמורים להיות בהזמנה ברזים לכיור ולאמבטיה ,לאחר סיום השיפוצים ניגשתי לקופסאות שגיליתי שלא קיבלתי את הברזים (לא הייתה באפשרותי לבדוק לפני משום שהבית היה מבולגן מהשיפוץ )
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות לאחר "בדיקה" שלהם קיבלתי תשובה שהברזים סופקו ואין מה לעשות .
שילמתי בכסף מזומן על כל ההזמנה ואמרו לי שאין מה לעשות והתשובה סופית ,ולא איפשרו לי לפנות להנהלה והיחס הפך למזלזל .
כספי סוג הנזק :
קבלת הברזים או קבלת הכסף פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה