|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות משפיל ומזלזל |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי במזומן 4 דלתות ומשקוף בסניף באשדוד המוכרת לא הבינה את מידותיי נכון ונעשתה טעות במידות הסחורה שלא התאימו לבית המוכרת האשימה אותי שאני לא הבנתי אותה נכון והוצאתי מכספי משלוח נוסף עד למחסנים שלהם בנתיבות מאשדוד משחזרו עם הסחורה התברר שהמוכרת שוב לא עדכנה את המחסן ושוב קיבלתי סחורה לא טובה פניתי למוקד השרות שלהם נתקלתי ביחס משפיל מזלזל צעקו עליי שהם מתעסקים בתלונתי כל היום והם עושים לי טובה הם יספקו את הסחורה הנכונה רק בעוד 5 ימים אני אמא לשלושה ילדים קטנים הבית שלי כמו אתר בנייה והם משאירים אותי במצב כזה כבר יותר משבוע. אין עם מי לדבר שם כל נציגה יותר מתנשאת מהשנייה הם גרמו לי לבכות דמעות ואמרו שעם אני רוצה לבטל את ההזמנה אני אצטרך שוב בכוחות עצמי להגיע ולשים את הסחורה בנתיבות ואז להזדכות עליה אף פעם לא נתקלתי בשרות ויחס כזה משפיל פשוט אכזבה המוכרת רק רצתה לסגור את המכירה ולא שיתפה אותי בדקויות הקטנות עוגמת נפש שאין כמותה!!!!
|
עוגמת נפש השפלה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
פרפקט ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|