המוכרת מכרה לי "הלבשה לאמבט" בתור אמבט. כעת זה נשבר,ונגרם לי נזק כלכלי.d |
נושא התלונה: |
יום שני 27 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בשנה שעברה באתי לפרפקט ליין לרכישת מוצרים לביתי החדש מתוך אמונה שברשת יהיה "אבא ואמא" לכל בעיה. שהמוכרים של הרשת הינם אנשים מתודרכים היטב לתת שירות מתאים. הסברתי שרכשתי בית ישן, ושאין לי אמבטיה, את המקלחון שהיה הורדתי...וביקשתי לרכוש אמבטיה. המוכרת שימחה אותי למבצע שיש,ומכרה לי אמבטיה בכ-500 ש"ח. כשקיבלתי אותה היתפלאתי שהיא עשויה מפלסתיק. אמרו לי מה רצית במחיר כזה...והשארתי אותה. האמבט ממוקמת בתוך בית קרמיקה כזה..
כעת זה נשבר. ואיש מקצוע שקראתי לו לתת לי הצעת מחיר לתיקון אמר" למה שזה בכלל לא אמבט. זה הלבשה ששמים בתוך אמבט כדי לחדש. ואני בהלם מאיך שניצלו את חוסר הידע שלי ועבדו עליי. הכניסו לי מוצר אחר ולא מה שביקשתי. בחיים לא הייתי רוחשת הלבשת אמבט במקום אמבט לו ידעתי. יתכן שגם העובדת לא ידעה אבל אז שוב, זה אחריות החברה לפצות אותי על הנזק הכלכלי שנגרם כאן. כדי להוציא את ההלבשה יש לשבור את כל הקרמיקה מסביב, ולשים הכל מחדש. אנו מאוד מאוכזבים לגלות שאותה גברת שנתנו בה אמון וסמכנו עליה שתתן לנו מוצר איכות של רשת פרפקט ליין, ניצלה לרעה את אמוננו,או לחילופין פשוט לא היתה כל כך בקיאה במה שמכרה כפי ששידרה לנו. בכל מקרה זה כבר קרה ואנו בתקווה שחברת פרפקט ליין לא תרשה לעצמה שלקוחותיה יהיו פגועים מחוסר מקצועיות או אתיקה של עובדיה ותרצה לעזור לנו במצב ביש שאליו נקלענו. מבקשים לחזור אלינו טלפונית.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|