פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחורה פגומה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
סניף באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי בפרפקט ליין ריצוף לבית מלא שזה כולל ריצוף חוץ+פנים+ריצוף למקלחות כלים סניטרים .כשהגענו לחנות הכל היה יפה ונחמד שירות נעים וטוב מנהל החנות טיפל בי ובבעלי אישית בסוף העסקה נתן לי כרטיס ביקור עם הנייד האישי שלו והבטיח שעל כל בעיה קטנה לפנות אליו. הסחורה הגיעה והגרוע מכל ריצוף לבית פגום 4 רצפים הביעו את דעתם שזה ריצוף במקרה הטוב סוג ב׳ פניתי למנהל הסניף שהתייחס אלי בצורה מזעזעת וטען שאין באפשרותו לעזור לי שנפנה לשירות לקוחות כמובן שגם בשירות לקוחות לא היה עם מי לדבר!וכרגע אנחנו במצב של אמצע בניה עם ריצוף פגום שלא ניתן לרצף ואין עם מי לדבר!פשוט בזיון!
עוגת נפש סוג הנזק :
החלפת הריצוף או לחילופין זיכוי על הריצוף פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה