פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתקין שאינו מגיע כבר שלושה חודשים להרכיב דלת שנשברה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לא פחות משנה התקנו מטבח חדש בביתנו הגיע המתקין שעליו שמענו המלצות רבות על אמינותו ועבודתו ולכן ביקשנו אותו. הוא הגיע התקין ואף שילמנו לו מזומן 1200 על ההתקנה. לפני מספר חודשים הודענו לו כי הדלת של הארון נפלה הוא אמר שיגיע חלף חודש והוא לא הגיע. הלכנו בדרך אחרת ופנינו לשרות לקוחות של אזור דרום שם ניסו לעזור לנו הם טלפנו אל אותו מתקין אך הוא כמובן לא ענה.
נתנו לנו את המספר ואמרו לנו לנסות אליו. לאחר כמה ימים שלא ענה הבנו שהוא שינה מספר ניסינו והפלא ופלא האיש עונה ושוב הבטחות שיגיע ויתקן והאם הוא הגיע כמובן שלא אחרת לא הייתי יושבת וכותבת את עוגמת הנפש של מטבח חדש ללא דלת כבר כמה חודשים ומשום צנעת הפרט אני לא אכתוב את שמו אבל אוי לאותה בושה שיש לאדם ששילמנו לו ממיטב כספנו ביושר והוא מתהלך עמנו בחוסר מצפון . האם אנו המעסיקים שלו שכך אנו צריכים לרדוף אחריו ולשמוע שיגיע והוא אינו בא? האם אנו אלו שנמשיך לנסות לטלפן ובקש משהו שמגיע לנו מתוך שירות ואחריות שיש עדיין למטבח????
עוגמת נפש סוג הנזק :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה