פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע מזלזל ופוגיע סחורה לא ראויה שהחברה מתנערת מאשמה וגובה הובלות כפולות בעד התעויות שלה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמהתי שתי דלתות פנים והונחתי כיצד להתקדם עם ההזמנה שעלי להזין מודד מטעם החברה בתשלום והוא ישלח את המידות למחסן ועל פיהן ישלחו הדלתות התואמות ואז אקבע שוב עם המודד עבור הרכבה בעלות של 400 שח פירוק והרכבה וכך עשיתי קבעתי איתו ליום שני בשעהבין שמונה לעשר בבוקר הזזתי תור לרופא עלמנת לפנות את זמני למתקין אני ממתינה עוברת השעה עשר והוא אינו מופיע אני מתקשרת אלו והוא בכלל לא היה בכיוון הוא עבד במקום אחר והתכחש שקבע איתי היות וכבר פיניתי את יומי מכל פעילות למענו וניבצר ממני לשרוף עוד יום עבודה ודחיה של כל הדבריםשעלי לעשות התקשרתי לחברה והם מסרו לי טלפון של מתקין אחר יצרתי אתו קשר אך זה הפליא בבקשתו היות וחש את מצוקתי לא היסס לדרש עוד מאתיים שח עבור פירוק של כל דלת בנוסף לארבע מאות שח שהוסבר לי ע"י החברההבנתי שפה נפלתי לפח של אנשים לא אמינים וסחתנים ואבדתי את אמוני וחיפסתי מתקין שלא נמצא ברשימת החברה.הגיע המתקין ודרש מאתים חמישים שח עבור דלת פירוק והרכבה ויש לציין שזה המחיר המקובל בשוק ולא 600 שח כפי שפרפקט ליין גובים. שוב פה לא הסתים הסיפור המתקין בא להרכיב את המשקוף והנה המשקוף אינו תואם את מידת המפתח של הדלת יש לציין שהמפתח תאם משקוף 60 ס"מ ואילו זה שנשלח היה 70ס"מ המרכיב הגדיל ראש בכדי לעזר וחפר את המפתח לגודל שיתאים למשקוף וכשזה הורכב הפלא ופלא הדלת לא תואמת כי הדלת היתה המידה הנחונה למשקוף 60ס"מ ולא 70ס"מ התקשרתי לחברה על מנת שיחליפו דלת שתתאים למשקוף ששלחו במידות הלא נכונות שזו התעות שלהם והינה הם שוב דורשים שאסא בהוצאות ההובלה של האיסוף והמשלוח של הדלת התואמת בטענה שהמתקין אינו שלהם והוא אשם בכך שהדלת אינה תואמת את המשקוף לא ידעתי שאני מתעסקת עם קוסם שיש לו יכולות על לשנות דברים וגדלים של דלתות ומשקופים. שוב הסכמתי לשלם את עלויות ההובלה עקב התעויות של החברה ונאמר לי שהדלת תגיע ביום שני וכך שובתאמתי עם המתכין ופניתי את זמני .אך לחברה פרפקט ליין זה לא מענין שוב חל שינו הדלת לא תגיע ביום שני אלא רק ביום שלישי כל הדחילו והרחימו לא עזרו ואני שוב נאלצת להזיז דבים ולעבור אי נעימות עם כל הגורמים שקשורים בדבר ויש לציין שבכל הזמן הזה אין דלת בחדר האמבט

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה