פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לגבי אריח שנקנה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
לפני בערך שבוע הלכתי עם אימי לפרפקט ליין לרכוש 100 מר ריצוף לבחוץ (לאחר שרכשנו מהם בתקופה האחרונה יותר מ250 מר)
הבחורה שבדרך כלל עוזרת לנו לא היתה ולכן נעזרנו במנהל הסניף.
ביקשנו ריצוף לבחוץ ושאלנו לגבי מספר אריחים האם הם מתאימים (כמובן שבשאלה האם זה מתאים לבחוץ הכוונה היא האם זה מחליק ושזה תקין בשביל שלא יחליקו) מנהל הסניף אמר לנו על אריח מסוים בגודל 90*90 שזה מתאים לבחוץ, ואימי ואני שעדין לא עשינו דוקטורט בזיהוי אריחים כמובן שסמכנו עליו בתור מוכר בחנות ועל אחת כמה וכמה בתור מנהל סניף (אנחנו רגילים שכשמוכר לא בטוח הוא ניגש למחשב ובודק אבל הוא אמר שזה מתאים לבחוץ) בנוסף הצבענו על שני דגמים (אחד נוסף שהוא 60*60 שאותו רכשנו בכמות קטנה יותר) ושאלנו האם זו אותה דרגה של מניעת החלקה והוא אמר כן אותו הדבר שניהם מתאימים לבחוץ.
לכן החלטנו ללכת על הגדול יותר, שילמנו וחיכינו להובלה שתגיע.
הבטיחו לנו שבגלל שיש לנו כמות גדולה- 145 מר לדעתי (הזמנו עוד כמה אריחים) אנחנו נהיה ראשונים בחלוקה מה שבסוף התברר כלא נכון על פי המוביל.
הזמנו רצפים לאותו היום וחיכינו להובלה.
ההובלה הגיעה לקראת 12:00 ואז אחרי שהרצפים וקבלנים נוספים שהיו נגעו באריח הם היו בהלם איך הזמנו אריח כזה והיו בטוחים שהיתה טעות במשלוח.
אימי ואני (ששכחתי לציין שהיא אחרי תקופה קשה מאוד של טיפולים כימותרפיים והקרנות) הלכנו לסניף ורצינו להבין למה אמרו לנו שהאריח מתאים לבחוץ.
המנהל סניף אמר שאין בעיה לשים את האריח לבחוץ ויש אנשים שעושים זאת.
אמרתי לו שזה ממש מטעה ומבחינתי אני לקחתי כי סמכתי עליו.
לבסוף כמובן שלא ניקח סיכון ולא נרצף באריח שעלול לסכן אנשים בזמן של גשם/ אבק.
ניזוקנו קשות בכך שהרצפים כמובן ביקשו כסף על יום עבודה שבוזבז, המשטחים של הריצוף נמצאים לנו בכניסה לבית מה שמקשה על המשך בניה ומעבר של כלים שאמורים לקדם את התהליך, אנחנו כרגע בלי ריצוף מה שמעכב לנו את הבניה ואנחנו צריכים לעבור עוד שבוע.
בנוסף לזה שאתם אמורים לפצות אותי בפיצוי רציני מסתבר שאני אמורה לשלם עד ההובלה ועל האיסוף? אני כמובן בהלם!
אין לנו זמן להתעסק עם זה כי אנחנו בשיא הלחץ ועכשיו צריכים גם לחפש ריצוף מתאים ולחכות שיגיע.
אבקש בדחיפות לטפל בנושא ולדאוג שאזוכה במלוא הסכום וזאת לאחר הנזק שנגרם לי מהטעיה שלכם.
0523332772 (אימי) גלית
0526691923 ספיר
עיכוב בבניה, כספי, עיכוב בכניסה לבית ואנחנו חייבים לפנות את הדירה הנוכחית, הטעיה סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא! כמובן כולל המשלוח והאיסוף ובנוסף פיצוי הגיוני פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה