פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קדימה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 06.03 הגעתי לסניף נתניה ברח' הגיבורים השעה הייתה 1925 , נכנסתי והעירו לי שהסניף סגור לקהל עדכנתי אותם שבאתר רשום עד לשעה 20:00 והתגובה הייתה לא ידוע אבל אנחנו פתוחים עד לשעה 1930 . כאמור , השעה הייתה 19:25 בחוסר רצון נתנו לי להיכנס. לצערי הייתי צריכה להבין כבר בכניסה שרות לקוחות זה לא פה. בכל זאת התבצעה הזמנה באותו היום ומאז מזה שבועיים אני מנסה לתאם התקנה .הבעיה שבעלי ואני אנשים עובדים והתרעה של 48 שעות בעייתית. היום שוחחתי עם מנהלת הסניף שרית ובקשתי לבצע תיאום מעבר ל-48 שעות התשובה הייתה - זה מה יש ואם אני רוצה לבטל את ההזמנה ! לאחר שבקשתי להגיע למנכ"ל החברה נאמר לי שאני יכולה לשלוח פקס ולמנכ"ל אין מזכירה .... אני מניחה שהמשפט הזול יוצא יקר הינו נכון במקרה זה . מבחינתי פרפקט ליין יצאה מהליין

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה