פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וזלזול בלקוחות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.8.17 רכשנו קניה גדולה ברשת פרפקט ליין סניף עפולה כולל ברז ברבור למטבח.
נכנסנו לבית רק בתאריך 1.11.17 (יכולים להציג חוזה קניה) .
בזמן האחרון הברז התחיל לעשות בעיות. לא נפתח חלק, צריך להפעיל כוח בשביל לפתוח אותו והוא נפתח בקליקים חזקים ועם זרימת המים חזקה, יש לנו 4 ברזים בבית וכולם תקינים ונפתחים בקלות וללא קליקים.
פנינו לשירות לקוחות של פרפקט ליין (דיברנו עם נציגה בשם גלית). התבקשנו לשלוח סרטון איך הברז עובד. שלחנו סרטון ולהפתעתנו קיבלנו תשובה הכי לא קשורה ומוזרה שהזרם של המים בדירה גורם בכך שהברז לא עובד כמו שצריך. בעלי הוריד זרם מים בדירה, אך הברז עדיין לא תקין... התשובה שקיבלנו ממש לא מספקת ומזלזלת. הברז לא תקין גורם לכך שאנו מבזבזים מים מיותרים וכמו כן נשלם יותר הוצאות מים.
היום שוב התקשרתי לשרות לקוחות ודיברתי עם אותה בחורה בשם גלית, היא אמרה שזה מה שיש, זאת תשובה סופית ואין מה לעשות, לכן החלטתי לפנות עליכם.
אודה לכם על התייחסות הוגנת לבעיה שנוצרה לנו עם הברז.
טיפול לא הוגן ותשובה לא מסופקת סוג הנזק :
החלפת ברז פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה