פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אריחי קרמיקה שבורים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו מפרפקט ליין 46 מ"ר עבור ריצוף הסלון והמטבח ביום חמישי האחרון כשהרצף החל לעבוד גילינו שחבילה אחת של גרניט פורצלן שבורה.ביום חמישי 11/8 התקשרתי לחנות ברגע שגילינו שהחבילה שבורה בחנות אמרו לי שליי להתקשר לשירות לקוחות של החברה רק ביום ראשון בשעות המענה היום התקשרתי ולאחר 45 דק' של המתנה ...!! הנציגה הסבירה לי שעליי היה לפתוח את הסחורה תוך 24 שעות על מנת לקבל שירות הסברתי לאותה נציגה שלא ניתן היה לפתוח 46 מ"ר של ריצוף תוך 24 שעות בגלל שהתחילו את הריצוף רק ביום חמישי האחרון למרות ההסברים אמרה שלא ניתן לעזור לי.. זו בושה לאותה חברה כי הם סיפקו לי ארחים פגומים והם לא יכולים לעזור לי (בחבילה יש סך הכל 4 אריחים) עליי לציין ששמעתי דברים לא טובים על החברה הנ"ל אבל לא התייחסתי היום גם אני מאוכזבת מאוד!! רציתי לגשת לקנות שם עוד דברים עכשיו זה בטוח לא יקרה!!
כספי סוג הנזק :
להחליף לי את האריחים הפגומים פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
גל עמרני עינב , מנהלת שם ותפקיד:

פנייתך באמצעות אתר 'תלונה' התקבלה במחלקת שירות הלקוחות ונבדקה לעומקה.
בתאריך 03.08.11 סופקה לביתך בהובלה עד המדרכה ללא סבלות הזמנה מס' 90020986 הכוללת ריצוף מסוג ג.פורצלן 60\60 PSA003 בכמות של 46 מטר.
בפנייתך הנך מלינה כי אריזה אחת של ג.פורצלן נמצאה שבורה.
ראוי לציין כי על גבי החשבונית\הזמנה מצוין כי על הלקוח לבדוק את תקינות המוצר עם קבלתו ובמידה ימצא פגם או סתירה בן ההזמנה שבוצעה לזו שסופקה עליו להתריע על כך לא יאוחר מ-24 שעות מקבלת המוצר.
למצער, בחרת לפנות לשרות הלקוחות רק לאחר שבועיים ממועד האספקה ודיווחת על אריזה אחת שבורה מהדגם הנ"ל.
למרות שאין החברה מחויבת לשבר בסחורה שנמצאת בבית לקוח מעבר ל- 24 שעות, סוכם עמך כי תבוצע החלפה לפנים משורת הדין בסניף כנגד האריזה השבורה.

אנו מודים לך כי פנית אלינו, נשמח לעמוד לשירותך בכל עת!


תגובה:
החלפת האריזה השבורה בסניף פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה