פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון דלתות שלא תקינה נושא התלונה:
מהלם  ליאור שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
ראשי דרך 42/300 יפיע נצרת כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ 4 חודשים החלפתי את הדלתות של החדרים בבית שלי , הקנייה של הדלתות נעשתה בסניף של פרפקט ליין בנצרת ,המוכר בשם דחלה אמר לי כי פרפקט ליין הינה חברה מקצועית בעלת שם ודבר עם כל מה שמשתמע מזה אך לא כך הדבר,בחברה אין מתקינים של החברה אלא מתקינים חיצוניים שעובדים בשיטת "פריילנס" שמקבלים את העבודות מהמוכרים,לצערי נאלצתי לקבל מתקין (בשם משה 050-988-5030) מאוד לא מקצועי ולא אמין ,שאת אחד הדלתות משה התקין בצורה מאוד לא מקצועית , וכתוצאה מזה הדלת לא נסגרת כראוי, לאחר שנאמר לי מהמתקין שהוא יבוא לסדר את הדלת כבר עברו יותר מ 4 חודשים ולא סודר כלום , לאחר כ חודשיים של רדיפה אחרי המתקין שאמר לי בשבוע הבא או בעוד 5 ימים ותירוצים מסוג אלו נאלצתי לחזור ולדבר עם החברה אשר אמרה לי שהיא לא אחראית על המתקינים ולא מעניין את החברה כלום כי החברה והיא לא זאת שמעסיקה את המתקינים וכי המתקינים הם מתקינים עצמיים , וכך אני במירוץ לא פוסק של טלפונים עם החברה והמתקין כבר כ- 4 חודשים , חשוב לציין כי את הדלתות ואת ההתקנה שילמתי במזומן ואת כל הסכום , אני כבר תשוש מהמירוץ הבלתי פוסק ואני אשמח מעוד אם תוכלו לעזור לי בתודה ליאור מהלם .
תיקון הדלת ללא תשלום פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
גל עמרני עינב , מנהלת שם ותפקיד:
פנייתך באמצעות האתר התקבלה במחלקת שירות הלקוחות ונבדקה לעומקה.

בתאריך 03.03.11 סופקה לביתך בהובלה עד לבית לקוח ללא התקנה ההזמנה לעיל הכוללת:
• קומ' דלת 80 משקוף 11 – לבנה 3 פסים מק"ט 224000217 – בכמות של 1 יח'
• קומ' דלת 80 משקוף 9 – לבנה 3 פסים מק"ט 224000216 – בכמות של 2 יח'

בתאריך 18.07.11 התקבלה פנייתך במחלקת שירות הלקוחות המלינה כי ישנו ליקוי בהתקנת אחת הדלתות וכי המתקין בושש להגיע כבר הרבה זמן.

הוסבר לך כי המתקינים הינם עצמאיים ואין החברה מספקת שרותי התקנה כמצוין בהזמנה/חשבונית - דלתות לבית הלקוח – ללא התקנת דלתות!

חברתנו הנה חנות מכר אשר מספקת מוצרים בלבד ואחריות במשך שנה לפגם הנובע מליקוי ביצור בלבד!
בנוסף, לדלתות מצורפת תעודת אחריות בה יש התייחסות מאוד ברורה למדיניות החברה בכל הקשור לאיכות ההתקנה ותקלות שייגרמו עקב עבודת ההתקנה.

בסניפי החברה קיימת רשימה עצמאית של מתקיני דלתות אשר יודעים לבצע התקנה לדלתות החברה והלקוח רשאי לבחור מתקין מהרשימה או מכל רשימה אחרת.

אי לכך, כל פגם או ליקוי אשר נגרם למוצר בעקבות התקנה לקויה יטופל בין איש המקצוע ללקוח בלבד!

מבלי לגרוע מן הכתוב ועל מנת לשמרך כלקוח מרוצה וכשרות בלבד פנינו בשמך למתקין לבירור העניין.

המתקין, מר משה אברהם מסר כי יגיע לבדיקת טענותיך וזאת לא יאוחר מה 15.09.11 .

תודה שפנית אלינו, נשמח לעמוד לרשותך בכל עת!
תגובה:
המתקין יגיע לחוות דעת בימים הקרובים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה