פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מהמוצרים ושירות גרוע נושא התלונה:
הנדרי ורד שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סניף חונים קונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגענו למעצבת שירה כדי להזמין מטבח, הכל היה ורוד הבטחות מכאן ועד ששילמנו את הכסף(והרבה כסף ), ואז הכל בעצם היה גרוע המטבח הגיע בהובלה לא שלם, הדלתות של הארונות למעלה היו חסרים,ביום ההתקנה שלא בוצעה באותו יום של ההובלה ( גם הפסדים של ימי עבודה ) גילנו חור המעצבת שיושבת בכסף לא תיכננה את המטבח נכון, גם לאחר ששילמנו למודד היה חסר ארון של 15 ס"מ ודורשים שנשלם על הטעות שלהם. חוץ מזה שהצבע שהזמנו הוא לבן הגיע צבע ורדרד לא מה שראינו בתצוגה עוד הלכנו לראות שוב ואמרו לנו בשיא חוצפתם שיש הפרשי צבע בין הדוגמא שראינו למה שקיבלנו,כל תכולת הבית בלבן .כל מי ששאלנו שם לב שזה לא לבן רק צוות פרפקט ליין טוען שזה לבן ,השירות של כל החברה הזאת לקוי אנחנו כבר שבוע מחכים לתשובה על טעות שלהם .פרפקט ליין אכזבה גדולה
כספי סוג הנזק :
לקבל את המטבח בצבע לבן זאת אומרת החלפת כל הדלתות ,והשלמת הארון החסר ללא תשלום או ביטול עסקה והחזרת הכסף במלואו פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה