פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שלמה בן יוסף 22 חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-12 לספטמבר רכשתי ארון אמבטיה מחברת "פרפקט-ליין" אשר הגיע לאחר ימים אחדים. המוצר הותקן על-ידי מתקין מטעמי.
כעבור כשבועיים אחד מצירי דלת הארון יצא ממקומו, הדלת הגיעה בנפרד מגוף הארון כאשר הציר מחובר אליה - אותו ציר שניתק ממקומו!
החברה מסרבת להכיר בכך שהמוצר פגום ולטענתה התקלה קרתה בעקבות התקנה לקויה/שימוש לקוי.
לטענת החברה, כיוון שההתקנה בוצעה ע"י מתקין שלא מטעמה - לא ניתן להחליף את המוצר.
כספי סוג הנזק :
החלפת דלת הארון פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה