|
|
|
|
|
|
מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום שני 10 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
שלמה בן יוסף 22 חיפה |
כתובת: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב-12 לספטמבר רכשתי ארון אמבטיה מחברת "פרפקט-ליין" אשר הגיע לאחר ימים אחדים. המוצר הותקן על-ידי מתקין מטעמי.
כעבור כשבועיים אחד מצירי דלת הארון יצא ממקומו, הדלת הגיעה בנפרד מגוף הארון כאשר הציר מחובר אליה - אותו ציר שניתק ממקומו!
החברה מסרבת להכיר בכך שהמוצר פגום ולטענתה התקלה קרתה בעקבות התקנה לקויה/שימוש לקוי.
לטענת החברה, כיוון שההתקנה בוצעה ע"י מתקין שלא מטעמה - לא ניתן להחליף את המוצר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת דלת הארון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פרפקט ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|