פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות המוצרים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
סניף נצרת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים לפני הזמנתי 2 ארונות אמבטיה מרחפים, כיור זכוכית ומקלחון - שווי העיסקה 4300 ש"ח.
המוצרים הגיעו, אך מכיוון שעדיין לא עברנו לביתינו החדש, לא פתחתי את המוצרים.
בשבוע שעבר התחלתי בהתקנתם:
להלן פירוט המימצאים - ארונות:
1) מגירות לא נסגרות עד הסוף, אלא צריך לדחוף אותם עוד, נבדקה סגירתם גם טרם תלייתם, קיוותי שזה יפתור, אך לשווא.
2) חורים לא קשורים בתחתית המגירות (מיקום - אמצע) - הובטח שיחליפו.
3) קורה מקשרת רופפת.
כיור -
1) אריזת חלקי הכיור, הגיע בצורה מבישה, ארגז עקום ומזוהם, ברגים חלודים זרוקים בתוך הארגז, וכמובן שקיימים חוסרים - את החוסרים השלמתי בקנייה נוספת בחנות אספקה טכנית.
2) אום המחזיק מדף זכוכית הגיע תלוש מהריתוך.
3) צנרת הסיפון אינה מתאימה לקוטר צנרת הנירוסטה.- (תגובתו של האיש המיקצועי שלהם הייתי שככה מגיעים המוצרים בכל העולם, ונדרשת התערבותץ של אינסטלטור לפתרון הבעייה. (אני שואל את עצמי, מדוע אני צריך לרכוש חלקים נוספים, לא שילמתי מספיק כסף ??????

שירות הלקוחות הפנה אותי לאיש מיקצועי שלהם, הטענה שהוא יעזור.
שוחחתי עימו טלפונית, הסברתי לא את כל הריג'קטים שנמצאו
תשובתו הייתה, שדרוש איש מקצוע להתקנה, והוא לא יכול לעזור מכיוון שהוא אינו רואה את הבעייה, ועל קריאה שלא הוא דורש תשלום.

שורה תחתונה:
מאוכזב מאוד מהמוצרים, איכות אריזתם והשילוח המביש.
כספי, עוגמת נפש, עילבון סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
גל עמרני עינב , מנהלת שם ותפקיד:

פנייתכם בשמו של מר שלום יהודה התקבלה במשרדי ונבדקה לעומקה.

בתאריך 27/09/11 סופקה בהובלה עד המדרכה ללא התקנה לביתו של מר שלום ההזמנה לעיל הכוללת:

קומפלט פוסט 60 מרחף וונגא+כיור פרגמון מק"ט 12281302.
קומפלט פוסט 80 מרחף לבן מבריק+כיור לבן מק"ט 12281158.
כ.זכוכית 31 ס"מ+ברז+מתקן 9001A-18 מק"ט 12000012.
מקלחון מר' S-1010-90 86.5-89 רוחב מק"ט 30909044.

בתאריך 18/10/11 התקבלה פנייתו של מר שלום המלינה לכמה נושאים:
א. המגירות של 2 הארונות אינן נסגרות.
ב. במגירה תחתונה של ארון 60 קיימים חורים מיותרים.
ג. מקשרת אחורית של ארון 60 רופפת.
ד. קבלת כיור זכוכית באריזה לא תקינה, אי התאמת סיפון לכיור ופרזול חסר.

בבדיקה נמצא כי פנייתו של מר שלום מתקבלת לאחר שביצע התקנה עצמאית למוצרים.
עוד נמצא כי כל הליקויים להם טוען נובעים עקב התקנה לקויה !

הוסבר למר שלום כאמור בנהלי החברה המצוינים על-גבי ההזמנה/חשבונית ואף בתעודת האחריות
החברה אינה אחראית על ליקויים אשר נגרמים בעקבות עבודת התקנה שאינה מקצועית.

למצער, בחר מר שלום לבצע התקנה לארון ע"י מתקין שכנראה אינו מקצועי ועל כן נמצאו ליקויים בהתקנה.

למרות האמור לעיל ועל מנת לשלול כל פגם במוצר הוחלט לשלוח מתקין מוסמך מטעם החברה לביתו לבדיקת טענותיהם.

בהתאם לזאת תואמה חוות דעת ליום ה- 02/11/11 מול הגברת אריאלה , אשתו.

בתאריך 02/11/11 הגיע נציג החברה לאחוזת ברק , הזוג שלום לא ענה לשיחות הטלפון של נציג החברה ואף לניסיונות האיתור של מחלקת השרות.

אי-לכך ומבלי לפגוע באמור לעיל נמצא כי:

א. המוצרים אשר סופק למר שלום נמכרים למאות בתי-אב בישראל ולא התקבלו פניות בגינם.
ב. מר שלום בחר להתקין את המוצר שלא ע"י מתקין מוסמך מטעם החברה, ובכך ויתר על אחריות לכל הקשור
בליקוי בהתקנה ו/או פגם שנגרם עקב התקנה לא מקצועית .
ג. חברתנו ספקה תשובות והסברים מלאים לכל פניותיו של מר שלום, והכול בהתאם לתנאי האחריות. שכן,
המוצר סופק תקין ומתאים לשימושו הרגיל וזאת בתנאי שיותקן באופן מקצועי.
ד. חברתנו שלחה נציג מטעמה לבדיקת טענותיו של מר שלום . אך לצערנו הזוג שלום בחרו לא להיות נוכחים ואף להתעלם מניסיונות האיתור שבוצעו ע"י הנציג מהשטח וע"י נציגת שרות הלקוחות .

למר שלום סופקה בהזמנה 50044685 מגירה חלופית ללא כל תוספת עלות וזאת על מנת לשמרו כלקוח מרוצה של חברתנו.

חברתנו שבה ומציעה למר שלום במידה ומעוניין בהגעת מתקין מטעם החברה לפנות למחלקה הלוגיסטית לתיאום מתקין והפעם בעלות.

למימוש הצעתנו עליו לפנות למחלקת שרות הלקוחות אשר פועלת בימים א-ה בשעות 9:00-15:00
08-9944144 שלוחה 3.

תודה שפניתם אלינו, אשמח לעמוד לרשותכם בכל עת!
תגובה:
הגעה של מתקין מטעם החברה לבדיקת טענותיו בעלות 150 ש"ח בלבד . וזאת לאחר שנשלח מתקין ללא עלות אך לא היה איש בבית ולא היה מענה טלפוני פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה