פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת מטבח מס 40033675 מיום 07.08.11 אשר הורכבה חלקית נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
א.ת.שדות נגב, נתיבות כתובת:
צ'ק פוסט, חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 07.08.11 הזמנתי מטבח בעלות כוללת של 15 א' ש"ח + 2.3 א' ש"ח התקנה. הובטח לי כי יורכב עד סוף אוגוסט. בפועל: הובלה בוצעה ב-7.09.11 התקנה חלקית ופגומה- 12.09.11.
תיאור ההזמנה: ארונות מסוג פורמייקה בצבע שמנת.
בפועל: ארונות בצבע שמנת + לבן (טעות באספקה) וכן חוסר של קלפות (לטענת החברה הגיעו פגומות , הוזמנו חליפיות) עד היום טרם יצרו עימי קשר ע"מ לתאם הרכבה, או להתנצל בפניי.
בפניותיי לחברה (שירות הלקוחות, בנתיבות) עונה גב' יפית, שאדיבות הינה מילה גסה עבורה, וטוענת שעד יום 30.11.11 ייצרו עימי קשר ע"מ לתאם. ביקשתי ממנה שיחד עם התיאום יודיעו לי מה הפיצוי עליו חשבה החברה (מדובר ב- 3 חודשי עיכוב עד היום) הנ"ל טענה שאין מה לדבר על פיצוי אלא רק לאחר סיום ההתקנה בפועל. הבהרתי כי אין הדבר מקובל עליי וכי לא אסכים לחתום על גמר העבודה אלא רק עם היוודע לי דבר הפיצוי.
ביקשתי לשוחח עם מנהלתה, גב' נטלי, אחראית שירות הלקוחות. נאמר לי כי היא בישיבה ? ביקשתי כי תחזור אליי גם זה לא קרה עד היום. מיותר לציין כי בקשתי לדבר עם מנכ"ל החברה מר פול עמוס או מי מנציגיו עלתה בתוהו, זאת לא מדיניות החברה, נאמר לי.
הרגשתי היא שמרגע סיום ההזמנה ובטח מרגע קבלת הכספים ע"י החברה, אני כבר לא ממש מעניינת, תקלות וטעויות כאלה הם בשגרת עבודתם. התעלמות מהלקוחות הינה חלק מהמדיניות.
אני מרגישה שהפיתוי "במחיר זול" עולה לי בעגמת נפש גדולה, בשיחות טלפון רבות ובחוסר אונים גדול מול נציגי החברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי והשלמת המטבח פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
שרית שם ותפקיד:
פנייתך באמצעות אתר האינטרנט "צרכנות הוגנת" התקבלה בחברתנו ולהלן תגובתנו.
באוגוסט 2011 רכשתם מחברתנו מטבח מדגם "פרנצ'סקה" בצבע קרם.
התקנת המטבח בוצעה בתאריך 13/9/2011.
במעמד התקנת המטבח נמצא כי חסרות מספר חזיתות במטבח, וחברתנו סיפקה דלתות חלופיות בצבע לבן עקב חוסר במלאי זמין.
התקנת החזיתות החלופיות בוצעה בהסכמתך המלאה, ועודכנת כי המלאי מתחדש בחודש נובמבר. וזהו תאריך משוער .
חברתנו דאגה להתקין דלתות חלופיות על חשבונה על מנת שתוכלי לעשות שימוש במטבח
חשוב לציין כי החברה עושה מאמצים לספק את המוצרים במועד האמור, אולם בשל גורמים שאינם תלויים בה, עשויים לחול עיכובים, בשל חוסר מלאי בחלקים מסויימים, וצורך לבצע ייבוא מול היצרן בחו"ל, יכול והזמנת ההשלמה אורכת זמן ממושך יותר מהרגיל .
.
בתאריך 7/12/11 הותקנו בביתך הדלתות המקוריות של המטבח והוסרו הדלתות החלופיות.

במהלך שיחות עם מחלקת מטבחים דרשת מחברתנו פיצוי , המשך טיפול יתבצע מול הלקוחה .
חברתנו מתנצלת על השתלשלות האירועים שנגרמו עקב עיכובים אצל היצרן, ומאחלת לך המשך שימוש מועיל במוצרנו.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת!

תגובה:
מול הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה