פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פרפקט ליין - לא מומלץ!
אז נכון שהם יוצאים כל שני וחמישי במבצעים אטרקטיבים אבל השירות מתחת לכל ביקורת.
מסתבר שבחברה שמתיימרת להיות רצינית כל מחלקה מתנהלת בנפרד.
הזמנתי מטבח, מקלחונים וארונות למקלחת.
אני מתגוררת בקומה 4 וכרגע אין מעלית. ממחלקת מטבחים גבו על הובלת המטבח לקומה הרביעית 100 ש"ח ואילו ממחלקת ארונות אמבט דרשו על אותה הובלה 400 ש"ח.
מיותר לציין שבמטבח יש יותר ארונות ואף התכולה שלו יותר כבדה.
כשפניתי למחלקה שוחחה עימי בחורה בשם יערה שטענה שאין מה לעשות וכל מחלקה מתנהלת בנפרד, גם כאשר שאלתי "האם לא מדובר באותה חברה?"
יערה ענתה שכן, אבל אין מה לעשות ככה זה אבל היא מוכנה לבדוק את הנושא ולחזור אליי. יערה לא חזרה אליי אלא נאלצתי להתקשר בשנית אחרי מס' שעות. ביקשתי לדעת מה קורה והתשובה הייתה שעדיין אין תשובה, לכן ביקשתי לשוחח עם מנהל אבל קיבלתי תשובה נחרצת ועצבנית מיערה שהדבר לא אפשרי ושהיא תחזור אליי וכמובן שהיא לא חזרה.
כשנותרתי המומה מתשובותיה הסתמיות של יערה התקשרתי לשירות לקוחות שם ענתה לי בחורה בשם סיגל, שחזרה על אותם הדברים. כאשר התעקשתי לשוחח עם מנהל שוב נתקלתי בסירוב ובהצעה מגוחכת לשלוח פקס.
אגב את המטבח שהתקינו לי היום ביצעו שני ח'ברה על הכיפק שעשו עבודה טובה, אולם היה כמובן חסר דלת וידית....ואני תוהה מה יקרה הלאה....
ואתם חושבים שמישהו טרח לחזור אליי עד השעה שלוש כפי שהובטח?
תנחשו שוב...כרגיל הם אומרים שיחזרו ולא חוזרים...אחרי שלוש תדברו למטבחים, למקלחונים ולקירות של פרפקט ליין!
עלבון ונזק כספי סוג הנזק :
שיחזרו ויטפלו בבעיה פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
דלית זהבי - מנהלת המחל שם ותפקיד:
פניתה של הגב' נעמה התקבלה בהנהלת החברה ונבדקה לעומקה.
בפניתה הינה מלינה כי דרשו ממנה במעמד התיאום תשלום רב עבור סבלות של הארונות אמבטיה.
כמו כן, הלינה על שירות לקוי מצד המתאמות הלוגיסטיות.

הגב' נעמה רצאבי ביצעה הזמנה מס' 75012582 הכוללת 3 ארונות אמבטיה בהובלה והתקנה.
ראוי לציין כי במעמד המכירה ובמעמד תיאום ההזמנה מוסבר ומפורט ללקוחה עלות נוספת מעבר להתקנה כגון: סבלות פירוק מוצר ישן וכדו'
בנוסף, על גבי החשבונית מצוין באותיות מודגשות וצבעוניות מחירון קבוע מראש לסבלות.

הובהר ללקוחה במעמד התיאום כי מדובר ב 3 מוצרים שיש להעלותם לקומה רביעית, והמחיר הבסיסי להובלה והתקנה הינו עד לקומה שניה בלבד.
על כן, הובלה למוצר מעל קומה שניה תידרש תוספת תשלום של 50 ₪ לכל פריט עבור כל קומה.
במקרה של הלקוחה סה"כ עלות 300 ₪ עבור סבלות מלבד ההתקנה.
הלקוחה סירבה לתשלום ודרשה התחשבות בעלות הסבלות.
הוסבר ללקוחה כי הנושא יבדק, מול המתקינים מאחר והינם פרילנסרים וזאת פרנסתם.
לאחר דין ודברים עם הלקוחה ובשיחה עם המתקין אשר מבצע את ההובלה והרכבה ניתנה ללקוחה הנחה על סך 100 ₪ .
בנוסף יש לציין שלאורך כל הדרך הנציגות עמדו בקשר עם הלקוחה ועדכנו אותה בכל פרט ונתנו לה את השירות על הצד הטוב ביותר וזאת בניגוד ממה שהלקוחה מציינת בתלונתה.
תודה שפניתם אלינו, נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת!
תגובה:
סה"כ הלקוחה נדרשה לשלם 200 ₪ עבור הסבלות במקום 300 ₪. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה