פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרע עוגמת נפש נושא התלונה:
מנדלוביץ זאב שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏22 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ששת הימים ר"ג כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שיפצנו חדר אמבטיה קומפלט הכל יצא נהדר עד שהמוצרים של פרפקט ליין נכנסו לתמונה, הותקן מקלחון ונאמר לא להשתמש במקלחון 24 שעות בהמתנה ובצפיה למקלחת הראשונה. במקלחת הראשונה יצאו מים מכל הכוונים האפשריים בתחתית המקלחון. בני נאלץ לצאת אחרי דקה של מקלחת. למחרת התקשרתי לשרות לקוחות והם קבעו לי לאחר 4 ימים להגיע לתיקונים. הגיע המתקין של פרפקט ליין מרח סיליקון ושוב נאמר לא להשתמש במקלחון 24 שעות, למחרת בצפיה שניה התופעה חזרה על עצמה ושוב טלפנתי בתאריך 30.11.11 לשרות לקוחות ונאמר שנאלץ להמתין עם המקלחת עד לתחילת שבוע הבא. בינתיים התגלתה בעיה נוספת בטוש (פנל יוקרתי 4 ג'טים דגם 8075) נוזל באופן תמידי ללא פתיחת ברזים מאחורי הטוש (מהצנרת). אנו עומדים חסרי עונים מול פרפקט ליין ללא מקלחת לילדים מזה שבועיים. בקשתי לבטל את העסקה ולקבל את כספי חזרה עדיין לא חלפו 14 ימי עסקים תגובת פרפקט ליין - סחורה שהותקנה לא יוחזר הכסף
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי של הטוש והרכבה מקצועית של המקלחון פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
גל עמרני עינב , מנהלת שם ותפקיד:
פנייתך התקבלה במשרדי ונבדקה לעמקה
הזמנה מס' 20055168 אשר ביצעת בסניף ר"ג סופקה בחלקה לסניף בתאריך 20.11.11 וחלקה בהובלה והתקנה לביתך בתאריך 23.11.11
יום למחרת ההתקנה התקבלה פניה מטעמך בשרות לקוחות המלינה על נזילות מהמקלחון, מראה שלא הותקנה ופאנל נוזל .
בהתאם לפנייתך תואם מתקין לביתך בתאריך 28.11.11 .
לאחר ביקור המתקין התקבלה פניה נוספת מטעמך המלינה כי עדין קיימת נזילה מהמקלחון .
בהתאם לזאת הוחלט לתאם מתקין בכיר לחוות דעת וניסיון תיקון .
בימים הקרובים תיצור עמך קשר נציגת הלוגיסטיקה לתיאום חוות דעת של מתקין בכיר .
תודה שפניית אלינו , אשמח לעמוד לרשותך בכל עת !
תגובה:
תיאום מתקין בכיר לחוות דעת וניסיון תיקון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה