פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום ושירות לקוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שמי איתי והזמנתי ארון עם שיש למקלחת 1.20 מטר בצבע ונגה בחברת פרפקט ליין.
המוצר סופק בחודש ספטמבר השנה.
לאחר ההתקנה התברר כי לשיש יש שיפוע שגורם למים לנזול מצידו השמאלי של השיש הישר אל הרצפה.
בנוסף, הסתבר כי מידות המראה לא תואמות להזמנה (הוזמנו 2 ארוניות צד ולא אחת). כתוצאה מכך נאלצתי ללכת לנגר שיחתוך לי את המסגרת של המראה במידות מדויקות בעלות של 200 שקלים.
שוחחתי עם נציגה משירות הלקוחות בשם שירלי כאשר, לאחר בדיקה, היא אמרה לי שאני צריך לפרק את השיש (שיש ענקי וכבד) ולגשת לסניף של פרפקט ליין באזור הצ'ק פוסט עם השיש ובתמורה לקבל את השיש החדש, ומהסניף בצ'ק פוסט.
הבעיות הם:
1)אני שילמתי על מוצר מושלם ולא על מוצר פגום, התוצאה כשל תמורה ועוגמת נפש חמורה שסבלתי ממנה הן בשלוליות המים והנזקים שנגרמו כתוצאה מהמוצר הפגום והן בהריסת מבנה קיים ובבזבוז הזמן והכסף בהרכבת המוצר.
2) אני שילמתי על הובלה לחברת פרפקט ליין בעת ביצוע העסקה וכעת בעת התקלה שנגרמה עקב המוצר הפגום שלהם הם מצפים שאני אבצע הובלה לשני הכיוונים על חשבוני, למרות שהבעיה היא במוצר שלהם ברמת הייצור.
3) אני שילמתי 300 שקלים על התקנה של המוצר בידיעה שהוא תקין, היות ואין לי שום ידע באינסטלציה. כעת הם מצפים שאני אשלם עוד 300 שקלים על הרכבה ופירוק כאשר התקלה היא תקלת ייצור שיצאה מפרפקט-ליין.

כחברה גדולה וברת מוניטין כמו פרפקט-ליין אני מצפה שיקחו אחריות על מוצר פגום שיצא מהם ולקבל טיפול מלא.
כספי סוג הנזק :
החלפת השיש כולל הובלה, פירוק והתקנה. פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
גל עמרני עינב , מנהלת שם ותפקיד:
פנייתך התקבלה בשרות הלקוחות ונבדקה לעומקה

בתאריך ה 18/9/11 סופק לביתך בהובלה עד המדרכה ללא התקנה, הזמנה לעיל שכללה:

• קומפלט פוסט 120/50 וונגא הכולל משטח 120/50 שיש סינטטי לבן מק"ט 12250303.

בתאריך 17/11/11 כחודשיים לאחר קבלת האספקה ולאחר התקנה עצמאית, יצרת קשר עם שרות הלקוחות והלנת כי קיימת עקמומיות במשטח השיש הסינטטי, הסברת כי הוא נוטה לצד שמאל וגורם לנזילה של מים כלפי הרצפה.

עוד באותו יום חזרה אליך נציגת שרות הלקוחות ועדכנה אותך כי בהתאם לפנייתך הוחלט לבצע לך החלפה של הכיור בסניף הקרוב לביתך.

במעמד השיחה דרשת שיגיע אליך מתקין מטעם החברה לביצוע התקנת הכיור.

הוסבר לך כי מאחר וההתקנה בוצעה באופן עצמאי, הגעת מתקין כרוכה בתשלום.

למצער , לא קיבלת את תשובת החברה.

ראוי לציין כי הכיור מותקן חודשיים בביתך ויכול מאוד להיות שטענתך לנזילות המים נובעת מהתקנה לקויה של הכיור.
עוד ראוי לציין כי בהתקנה עצמאית הלקוח מסיר אחריות למוצר, כמצוין על גבי התנאים הכללים בגב ההזמנה המהווים חלק בלתי נפרד מתנאי ההזמנה.
למרות זאת, חברתנו אינה העריפה קשיים ואישרה אספקה של כיור חדש וזאת על מנת שתוכל להחליף את הכיור שברשותך ובכדי לשמרך כלקוח מרוצה בחברתנו.

בהתאם לכתוב, חברתנו תשמח לספק לך משטח שיש חדש לסניף, או לחלופין עם מתקין מטעם החברה בתשלום בהתאם למלאי זמין.

להמשך טיפול יש לפנות למוקד שירות הלקוחות בימים א-ה בטלפון 08-9944144 שלוחה מס' 3.

הצעתנו תקפה עד לתאריך 01/01/12 ובהתאם למלאי זמין.

תודה שפנית אלינו, נשמח לעמוד לרשותך בכל עת!
תגובה:
אספקת כיור ללא עלות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה