|
|
|
|
|
|
תשובת החברה לתלונה מס 69798 באתרכם |
נושא התלונה: |
יום רביעי 07 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
הנהלת החברה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה שבנדון נדהמתי לגלות באתר את תגובת החברה (שרית) שכן אנו עדיין מתנהלים בשיחות טלפוניות (בעיקר חד צדדיות - שלי) , להלן התייחסותי:
1. הדלתות סופקו מראש כחבילה אחת, המתקין השתמש באשר היה בפועל ע"מ שנוכל לתפעל את 3 היחידות בהן היתה טעות. (הסכמתי היתה מעין ברירת מחדל)
החברה לא עשתה לי טובה בעצם.
2. הקשר היחיד אשר נוצר ביני לבין חברת פרפקט ליין ביום 7.12.11 היה טלפוני בלבד. יתרה על כך עד לרגע זה לא הושלמה התקנת המטבח. טלפונית לא חוזרים אליי. אוכל לגבות את טענתי בצילומים נושאים תאריך של היום.
משיחות עם המתקין עלה כי לא כל החלקים הגיעו ואשר ע"כ סירבתי להתקנה חלקית. הוחלט בשיחה מיום 7.12.11 כי המתקין יגיע רק עם הגעת כל !! החוסרים.
חברת פרפקט ליין מודאגת מהתדמית באינטרנט פחות מוטרדת מהרגשת הלקוח ומהיותו מרוצה מהשירות.
התשלום לחברה בוצע במלואו בחודש ספטמבר !!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
פרפקט ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת מטבחים |
שם ותפקיד: |
החלקים של הלקוחה נשלחו ונמצאים אצל המתקין כבר מלפני שבוע.
מדובר בדלת אחת.
המתקין יצר קשר עימה לקביעת מועד, אך נאמר לו על ידי הלקוחה כי אינה יכולה לקבל אותו השבוע בביתה.
בתאריך 27.12.11 יצרנו עם הלקחה קשר לגבי תיאום המועד של החלפת דלת, הלקוחה מסרה כי היא תיצור קשר עצמאית עם המתקין.
|
תגובה: |
על מנת לתאם מועד שנוח לך אנא צרי קשר עם המתקין. |
פתרון: |
|
|
|