פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור באספקת המטבח , וכוונה לספק מטבח באופן חלקי נושא התלונה:
ש יאיר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏18 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פתח תקוה - סגולה איזור התעשיה כתובת:
פתח תקוה - סגולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי יאיר לפני כחודש וחצי פניתי עם אשתי לסניף של פרפקט ליין במטרה לרכוש מטבח חדש לביתי. הובהר למוכרת- גלית כי ברצוני לוודא כי אקבל את המטבח ב 15.1.2012. זו ציינה כי יש הרבה זמן עד למועד הנדרש לקבלת המטבח וכי אין בעיה לקבל את המטבח במועד זה. בשבוע שעבר התקשרתי לוודא כי אקבל את המטבח ב 15.1.2012 כפי שסוכם ונתבשרתי שלא אקבלו במועד. לאחר עשרות שיחות לגלית ולאמנון מנהל הסניף, עשרות שיחות למוקד הטלפוני - מחלקת מטבחים, קיבלתי בכל פעם תשובה סותרת לגבי מועד קבלת והתקנת המטבח בביתי. לאחר דין ודברים נאלצתי להסכים לקבל את המטבח באיחור, קרי ב 23.1.2012. יש לציין כי עברתי להתגורר בנכס , אני מגדל 2 ילדים קטנים, ואין לי מטבח בבית , קרי אין לי אפשרות להגיש אוכל חם לילדים שלי, הקטן בגיל שנה הגדול בן 3, וזה כבר 3 ימים שאני נאלץ למנוע מיילדי ארוחה חמה, ולתת לתינוק מטרנה קרה!!. היום נתבשרתי כי המטבח שהזמנתי נפגע וכי עלי להסכים לקבל את המטבח ללא 6 דלתות חזית שנפגו, או דלתות בצבע אחר עד סוף החודש לפחות. ההצעה לא מקובלת עליי, יש לציין כי שילמתי בעבור המטבח כ 17,000 ש"ח במזומן( אשראי תשלום 1) !!!!. אני כבר 3 ימים ללא מטבח ואאלץ לחכות עוד שבועיים עד לקבלת מטבח (בתקווה) כפי שהזמנתי. החשמל במטבח חשוף ומסכן את חיינו, לא ניתן להשלים את מלאכת החשמל עד להתקנת המטבח. אני ממליץ לכם לא לעשות עסקאות עם פרפקט ליין, לדרוש התחייבות בכתב, וכמובן לא לשלם מראש !!!.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקת המטבח בשלמותו כפי שהוזמן ב 22.1.2012 והרכבתו יום למחרת \ פיצוי כספי פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
שרית שם ותפקיד:
המשך הטיפול נעשה מול הלקוח והסתיים לשביעות רצונו תגובה:
טיפול הסתיים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה