פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה מס 3 בנושא הזמנה מס 40033675 מיום 8/2011 נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
צ'ק פוסט כתובת:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה מס 69798 ותלונה מס 70632
הריני לעדכנכם אתמול ביקר בביתי המתקין ע"מ לסיים התקנת המטבח. המתקין הגיע עם מס' צירים נמוך ממה שקיים בפועל והיה צריך להחליף- סוכם על צירים שקטים. בנוסף, הגיע עם 3 "קלפות" בגודל 1.2 מ' כאשר הדלתות בגודל 0.9 מ' . המתקין הציע להקטין את גודל הקלפות אצלי בבית ולהתאימן לדלתות. בנוסף לטעות הנ"ל הדפנות בצבע לבן ולא שמנת אינטגרלי (קיים בחברה) החברה הציעה שידביק דפנות שמנת.
הקלפה הנוספת (רביעית) אשר סוכם עליה כפיצוי - כלל לא הגיעה.
1. אני מזמינה לביתי את מנהל השירות של חברתכם ע"מ שיאשר כי מדובר בשירות תקין - 5 חודשים להתקנת מטבח. (לפחות 5 אניות משא היו מפליגות לישראל בזמן הזה)
2. בחברתכם השירות היעל והטוב היחיד הוא להגיב לתלונות בכתב, באינטרנט ע"מ לטהר את שמכם.

מדובר בשירות לקוי, מביש, מעליב ומזלזל בלקוחות.
אני לא אהיה שליחה של חברתכם ואציל לקוחות אחרים מפניכם.

אוסיף ואומר כי הנני פונה לסיוע עו"ד ע"מ לתבוע את חברתכם.
אבקש לקבל שירות עד סוף השבוע 27.1.2012- כולל התקנה בביתי וסיום הסיוט עם חברתכם.
לא דובים ולא יער. סוג הנזק :
התקנה בפועל לשביעות רצוני המלאה. פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת מטבחים שרית שם ותפקיד:
נשלח ללקוח מכתב תגובה בדואר לכתובת המעודכנת תגובה:
נשלח ללקוח מכתב תגובה בדואר לכתובת המעודכנת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה