|
|
|
|
|
|
אי אספקה של מטבח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ששת הימים 16 רמת גן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה 72408- היא לא טופלה. כתגובה לתשובתה של שרית ברצוני להדגיש כי הסיבה לכך שבכל פעם היו לי "טענות" כפי שהיא קוראת לזה היא שבכל ביקור היו חסרים חלקים וחלקים אחרים לא היו מה שהזמנתי, אז הגיוני שארצה לקבל את המטבח עליו שילמתי סכום לא קטן בזמן, בדיוק כפי שהזמנתי אותו ולא בפריסה של כל כך הרבה פעמים. כבר בהזמנה הטעו אותי כאשר יצרו לי תוכנית עם חלקים שלא קיימים בכלל. הפסדתי יומיים וחצי של עבודה ושכר דירה של חודשיים. הדירה שלי עם חצי מטבח. עשיתי את ההזמנה לפני שלושה חודשים!!!
לשמחתי הקלטתי את כל השיחות האחרונות עם שירות הלקוחות (הנוראי) של פרקפט ליין. הקלטות אלו יעידו שממש לא קיבלתי "מענה וטיפול הולם". אשמח גם לצרף תמונות של מצב המטבח.
|
עוגמת נפש, עלבון, בזבוז זמן וכסף |
סוג הנזק : |
סיום התקנת המטבח ופיצוי על עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פרפקט ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרית מחלקת מטבחים |
שם ותפקיד: |
מחלקת מטבחים מנהלת שיחות יום יומיות עם נטלי הלקוחה ואף עם גורמים נוספים מטעמה.
אין חברתנו נוהגת לנהל התכתבויות באמצעות אתר אינטרנט.
כמו כן, חברתנו הגיבה לתלונתה הקודמת של הלקוחה מס' 72408. |
תגובה: |
פתרון ניתן ללקוחה באמצעות מחלקת מטבחים טלפונית בתאריך 21.2.12 |
פתרון: |
|
|
|