פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר לא איכותי / התקנה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביצענו רכישה של כיור עם ארון תחתון + מראה וארון שירות לאמבטיה.
כמו כן הוזמנה הובלה + התקנת המוצר (מחיר של יותר מ400 ש"ח!)
דבר ראשון, לגבי הארון שירות- בחנות נאמר שהארון מגיע בחלקים וקיימת אפשרות להתקין את הדלת בכל צד שנרצה. לכשהגיע הארון שירות, הוא היה מורכב - דבר שהצריך פירוק הדלתות והתקנתם בצד שני של הארון כך שיש חורים מיותרים בארון' אמנם המתקין סגר אותם, אבל נחמד לדעת שאתה קונה מוצר ממישהו שיודע מה הוא מוכר לפעמים.
דבר שני, המסגרת של המראה שהגיעה עם הארון היתה שבורה לחלוטין. המתקין רצה לשים סיליקון אולם ביקשתי להחליף אותה. לאחר כשבוע הגיע מראה חדשה.
בשעה טובה הורכב הכל, אולם לאחר כשבוע התחילה להתנפח המראה.
לכשדיברתי עם הלוגיסטיקה - נאמר לי שיחזרו אלי- איש לא חזר. לאחר עוד כשבוע בערך יצרתי קשר עם השירות. נתבקשתי לשלוח תמונה של ההתנפחות.
בתשובתם של שירות הלקוחות נאמר לי שההתקנה לא בוצעה כראוי מאחר והמראה הותקנה נמוך מידי !!! נדחיתי שוב ושוב ע"י השירות לכשאמרתי שאני שילמתי על התקנה ועל המתקין היה להתקין כהלכה. מצד שני - אין להם שום מוצר איכותי אחר לספק במקום זה שקיים, וסביר להניח שעם מראה אחרת הנזק יחזור על עצמו. חבל על איבוד הזמן בהתעסקות עם החברה הזאת והמוצרים שלה והמתקינים שלה.
בכל מקרה, ויתרתי כבר על ההתעסקות עם פרפקט ליין. הזול יוצא ביוקר.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
גל עמרני עינב , מנהלת שם ותפקיד:
תלונתו התקבלה במחלקת שקות הלקוחות ונבדקה לעמקה
הוחלט לספק ללקוח מראה חדשה
תודה שפניתם אלינו , אשמח לעמוד לרשותכם בכל עת !
תגובה:
מראה חדשה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה