פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות וטיפול לקוי באספקת קנייה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שלמה בן יוסף 22, צ'ק פוסט כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך שיפוצים בבית רכשנו דרך חברת פרפקט ליין כיור אמבטיה, ארונית אמבטיה וברז אמבטיה מספר הזמנה 40034983. הובטח כי הארון חסין מים הרי הוא מיועד לאמבטיה. המשפצים התקינו את הדברים באמבטיה ולא עבר חודש הכיור מלא שריטות, הארונית/ מגירה התנפחה והברז החליד. חשוב לציין שהארון הותקן עם הניילון הצמוד עליו ועדיין השארנו את הניילון.פנינו לסניף טלפונית אמרו להגיע ולהחליף אבל באחריותינו הורדה והובלה מחדש אך כאשר ניגשנו לא הסכימו לטפל בזה ואמרו שרק שירות לקוחות טלפונית יטפלו בזה. פנינו טלפונית לשירות הלקוחות 08-9944144 ביקשו שנצלם את הכל ונשלח במייל (ההורים שלנו כלל לא מבינים במחשבים לא ברור למה זו האופציה היחידה) צילמנו, שלחנו תשובת שירות לקוחות: מצטערים אנחנו לא מחליפים למרות הבעיה ואם את מעוניינים תמורת 150 שקל נחליף את חזית הארון. ההורים שלנו אנשים בגיל ה-60 עובדים קשה למחייתם אימי עובדת בניקיון ולצורך השיפוץ לקחה הלוואה. תשובה זו לא מקובלת ולא תקינה אלו אביזרי אמבטיה חדשים. אנחנו מבקשים את עזרתכם לאור העובדה שלהורים שלנו אין כוחות להתמודד ואין גם למי לפנות, בסניף לא מוכנים לעזור. אנחנו מעוניינים בהחזר כספי מלא או בזיכוי ונרכוש דרכם אביזרים חדשים. אנחנו מעוניינים לקבל את מה שמגיע לנו תמורת הכסף ששילמנו ולא מעבר לזה. זהו נזק כספי ועוגמת נפש. נא עזרתכם הזמן עובר ללא מענה הולם מפרפקט ליין.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי או זיכוי לרכישת מוצרים חדשים פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
גל עמרני עינב , מנהלת שם ותפקיד:
פניותיה של הגברת פרץ באמצעות אתר האינטרנט ובאמצעות הפקס התקבלו במחלקת שרות הלקוחות ונבדקו לעומקן.

בתאריך 03/01/12 סופקה בהובלה עד המדרכה ללא התקנה לביתם ההזמנה מס' 40034983 הכוללת בין היתר:

קומפלט פוסט 80 מרחף שמנת מבריקה+כיור פרגמון מק"ט 12281161.
4 ברזים מדגמים שונים כאשר אחד מתוכם הוחזר.

בתאריך 12/02/12 כחודש לאחר שהכיור סופק והותקן בביתם התקבלה פנייה טלפונית המלינה בגין פיצוצים שנמצאו בכיור.

למרות שעפ"י נהלי החברה אינם עונים לתנאי האחריות הוחלט לספק עבורם כיור חליפי וזאת על מנת לשמרם כלקוחות מרוצים בחברתנו.

בתאריך 11/03/12 סופק בעבורם לסניף חיפה הזמנה מס' 50047875 הכוללת כיור חדש.

בתאריך 18/03/12 כ- שלושה חודשים לאחר שהמוצר מותקן בביתם התקבלה פניה טלפונית נוספת במחלקת שרות הלקוחות המלינה כי בחזית מגירה עליונה של הארון ישנה נפיחות.

ראוי לציין כי פנו בעבר למחלקת שרות הלקוחות בנושא פגם בכיור אשר הוחלף ולא ציינו מאומה על הארון.

בבדיקה נמצא כי הארון הותקן ע"י מתקין שאינו מוסמך מטעם החברה.

הוסבר למשפחת פרץ כאמור בתעודות האחריות ובנהלי החברה כי האחריות אינה חלה במידה וההתקנה בוצעה ע"י מתקין שאינו מוסמך מטעם החברה.

למרות כל האמור לעיל ולמרות שאחריות החברה אינה תקפה לגביהם התבקשו לשלוח לשרות הלקוחות תמונות של הנפיחות בארון וזאת על מנת לבדוק אפשרויות עזרה בעבורם.

התמונות התקבלו במחלקת שרות הלקוחות והועברו לחוות-דעת של בעל מקצוע, אשר קבע חד משמעית כי הנפיחות נגרמה עקב מגע ישיר של מים.

לדעת בעל המקצוע קיימת נזילת מים מהכיור אל חזית המגירה. בעל המקצוע מוסר כי הנזילה יכלה להיגרם מהסיבות הבאות:

1. הכיור אינו מותקן טוב (אינו מפולס).
2. המגירה אינה נסגרת עד הסוף ובולטת מעבר לכיור.

לפנים משורת הדין ועל מנת לשמרם כלקוחות מרוצים בקשתם לאספקת חזית מגרה ללא עלות נשקלה שוב והוחלט לאשרה.

למצער, משפחת פרץ סירבה לקבל את החזית ודרשו ביטול עסקה .

דרישתם לזיכוי כספי ו/או החזר כספי אינה מאושרת

ראוי לציין, נזק שנגרם עקב התקנה לא מקצועית ועקב מגע של מים אינו מכוסה באחריות.

במידה והינם מעוניינים לקבל את חזית המגירה עליהם ליצור קשר עם מחלקת שרות הלקוחות בימים א'-ה' בשעות הפעילות 08:00-15:00 בטל' 08-9944144 שלוחה 3.

כמו-כן, ממליצה חברתנו לבדוק שוב את התקנת הארון על-מנת למנוע מהתופעה לשוב בעתיד.

עוד הוסבר לך כי אם לא יתקנו את ההתקנה קיים סיכוי גבוהה שהנפיחות תחזור על עצמה גם לאחר החלפת חזית המגירה. חברתנו לא תקבל פניות נוספות בנושא.

הצעתנו תקפה עד לתאריך 01/05/12 ובהתאם למלאי זמין.


תודה שפנית אלינו, נשמח לעמוד לרשותך בכל עת!
תגובה:
אספקה של חזית מגרה ללא עלות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה