פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אמבטיון של פרפקט ליין - סכנת מוות !!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני כותבת וכולי רועדת, לפני כחצי שעה סיימתי להתקלח וסגרתי את האמבטיון שרכשנו לפני כשלוש שנים מחברת פרפקט ליין, פתאום בבת אחת השתחרר האמבטיון מהמסילה אליה היה מחובר ונפל מאחורי על האסלה, מזל שהספקתי לברוח קדימה. האמבטיה והאסלה התמלאו בשברי זכוכיות ורק עכשיו סיימנו לנקות ולפנות הכל. אני מזועזעת לא רק בגלל מה שקרה אלא בגלל שיש לי ילדות בבית ורק המחשבה שחס וחלילה זה היה נופל על אחת מהן בסיום המקלחת עושה לי צמרמורת. המוצרים שאתם מוכרים הם סכנת חיים, אם מישהו היה נפגע לא הייתם יוצאים מהתביעה שהיתה נגדכם, איך אתם מסוגלים למכור כזה דבר !!! ואיך אתם כהורים לילדים מסוגלים לישון בלילה כשאתם מוכרים מוצר שהוא בגדר סכנת מוות !!!
כל העולה על הדעת סוג הנזק :
תבדקו את הסחורה שלכם לפני שאתם מציעים לאנשים לקנות פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
גל עמרני עינב , מנהלת שם ותפקיד:
פנייתכם באמצעות אתר האינטרנט התקבלה במחלקת שרות הלקוחות ונבדקה לעומקה.

בתאריך 26/01/2009 סופקה בהובלה כולל התקנה ההזמנה מס' 20044872 הכוללת:

כנף בודד שקוף דגםS-2807 85-140 ימין + שמאל מק"ט 30851013.

בתאריך 30/04/12 כ-3 שנים לאחר האספקה וההתקנה, התקבלה פניה בשמך מסניף רמת-גן המלינה כי כנף המקלחון התנפצה.

בשיחה עימך הוסבר כי שבר דלת/דופן מקלחון, אינו מכוסה באחריות, כאמור בתעודת האחריות המצורפת למוצר ובתנאים כללים בגב ההזמנה המהווים חלק בלתי ניפרד מתנאי ההזמנה.

עוד הוסבר כי הדלת הנה מזכוכית מחוסמת ומותאמת לדרישות התקן. ברגע שדלת מזכוכית מחוסמת נשברת היא מתפוררת לרסיסים קטנים וזאת על מנת למזער כל פגיעה בגוף.

למצער, איננו יכולים להצביע על הסיבה בגינה הדלת נשברה. שכן, המוצר מותקן ושימש אותך במשך כשלוש שנים ולא התקבלה אף פניה בגינו.

ראוי לציין כי מדובר במוצר מזכוכית ושימוש לא נכון ו/או מכה בדלת ו/או טריקה של הדלת יכולה להביא לשבירתה.

צוין בפניך כי חברת פרפקט ליין תשמח לספק לך חלקי חילוף ושרותי התקנה בתשלום.

מפנייתך עולה כי אינך מסופקת מן התשובה.

בחברתנו חשוב לשמור על לקוחות מרוצים, למרות שעל פי הנתונים לעיל אינך במסגרת אחריות ,על מנת לשמרך כלקוחה מרוצה, חברנו מציעה לחילופין מתן הנחה ברכישת מקלחון חדש לא כולל פרוק והתקנה/הובלה .

במידה והנך מעוניינת יש ליצור קשר עם סניף הקרוב לביתך ו/או למחלקת שרות הלקוחות בימים א'-ה' בטלפון
08-9944144 שלוחה מס' 3 בין השעות 09:00-15:00.

אנו מודים לך שפנית אלינו, ונשמח לעמוד לרשותכם בכל עת!
תגובה:
הנחה ברכישת מקלחון חדש פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה