פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעלי מקצוע שאינם בעלי מקצוע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אברהם רוזנמן 132 א.ת. שדות נגב נתיבות כתובת:
נתיבות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ ערכתי את הקניות לשיפוץ ביתי בסניף פרפקפט ליין בראשון לציון.
שמחה ועליזה יצאתי כאשר ברשותי כל המוצרים לשיפוץ הבית.
התלאות והצרות החלו כאשר טיפין טיפין הגיעו המוצרים לביתינו החדש.

הבעייה הראשונה הייתה עם האסלה הגיעו שני אסלות בצבעים שונים. כאשר בעצם הוזמנו 2 אסלות באותם הצבעים.

הבעייה השניה התגלה כאשר השיפוצני רצה להרכיב את האסלות ואת המושבים וראה איזה פלא חזרו הברגים להרכבת מושבהאסלה.

לאחר התלאות האלה חשבנו לתומנו שהכול יסתדר. ובכן הגיעה מרכיב המטבח נגר ושמו שמעון מנתניה.

הנ"ל עבד ביתנו משעה שמונה בבוקר ועד השעה שבע ושלושים בערב.

יום למחרת סרתי לדירה וראיתי את המטבח. טרגדיה אחת גדולה. מרווחים בלתי סבירים בין המטבח לקיר, קלפות שאינם עובדות משום שהמרכיב היה כבר עייף ולא הביט ובדק האם הכל עובד כשורה.

הכיסויים של הקלפות אינם מחזיקים הם נופלים כל הזמן.

הזמנתי סוקל מעץ למטבח הוא הורכב בידי שמעון הנגר מנתניה בעלות כספית כמובן והנה שוב היה מרווח בין הקרמיקה לדפנים, היה צורך לסתום זאת עם סיליקון שהוא כמובן לא ביצע זאת אלא בן זוגי.

לאחר שהמטבח עומד איך שהוא הגיע מרכיב הדלתות גם כאן הדלתות אינם תואמות את המשקופים המרכיב חתך יתר על המידה את הדלת ונוצר מרווח בין המרצפות לדלת של 1 ס"מ, בהתחשב שהדלת היא דלת יציאה למרפסת המצב גרוע מאוד במיוחד בחורף, כל הקור והורוחות כנסות דרך הפתחים.

הדלת בחדר השינה הורכבה בצורה רשלנית למדי המשקף אינו תואם . נוצר מרווח של מעל 2 ס"מ בין קיר לבין המשקוף. והיכן אני אחפש הום את סאדאת חסדייה מרכיב הדלתות? כל הדלתות חתוכות בצורה שאינה תואמת את המידות שנלקחו.

והבעייה האחרונה התגלתה בכיור הקטן של השירותים. הוא לא התאים ולכן הזרתי אותו לחנות בראשון לציון המתנתי 3 שבועות ובסוף הודיעו לי שישלחו לי זיכוי כי אין להם כיור תואם.

נכון להיום 2 דלתות אינם תואמות את המידות ולכן חייבים להחליף אותם.

לא ממליצה לאחרים לפנות לפרפרט ליין, השירות גרוע ולא קיימת התייחסות רצינית לצרכי הלקוח. בעלי המקצוע אינם מספקים את הסחורה הראוייה.
כספי סוג הנזק :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
אמסילי נטלי , מנהלת מח שם ותפקיד:
פנייתך באמצעות אתר "צרכנות הוגנת "התקבלה במחלקת שרות הלקוחות ונבדקה לעומקה.

בתאריך 19/03/12 סופקה לביתך בהובלה עד למדרכה הזמנה מס' 55021250 הכוללת בין היתר:

2 מונובלוק "ירדן" + מנגנון+ מושב פרגמון מק"ט 720000033.

בתאריך 03/04/12 שבועיים לאחר שההזמנה סופקה לך, התקבלה פנייתך הטלפונית המלינה כי מתוך 2 המונובלוקים אשר סופקו לך, התקבל האחד בצבע לבן במקום פרגמון.

חברתנו הצרה על הטעות ובתאריך 09/04/12 סופקה ת.שרות מס' 50048465 הכוללת מונובלוק חדש בגוון המתאים.

בתאריך 22/04/12 התקבלה פניה בפקס מטעמך המלינה כי בין היתר כי לא סופקו ברגים המחברים את מושב האסלה לאסלה במונובלוקים.

צוין בפניך כאמור בנהלי החברה כי יש לבדוק את המוצרים תוך 24 שעות ולדווח לחברה על חוסר וכי פנייתך מתקבלת חודש וחצי לאחר מועד האספקה וחורגת מנהלי החברה.

למרות זאת ועל מנת לשמרך כלקוחה מרוצה סיפקה חברתנו בעבורך בתאריך 24/04/12 לסניף ראשל"צ הזמנה 50048762 הכוללת את הצירים והברגים הנדרשים.

בתאריך 17/04/12סופקה לביתך בהובלה עד למדרכה ללא סבלות וללא התקנת דלתות הזמנה 55021251 הכוללת 6 דלתות קומפלט דובדבן בגדלים שונים.

בתאריך 22/04/12 התקבלה פנייתך הטלפונית המלינה כי בעקבות טעות מודד סופקה דלת 70 במקום דלת 80.

למרות כי טעות זו אינה במסגרת אחריות החברה, על מנת לשמרך כלקוחה מרוצה סופקה בתאריך 30/04/12 לסניף נתניה לבקשתך ללא עלות, הזמנה 50048762 הכוללת דלת 80.

בתאריך 15/05/12 התקבלה מטעם גבעון פנייה המלינה כי המתקין ביצע חיתוך גבוה לדלתות.

הוסבר לך במעמד השיחה כי חברתנו הנה חנות מכר ומוכרת מוצרים בלבד ואינה מספקת שרותי התקנה כמצוין בהזמנה/חשבונית- "הובלה עד למדרכה וללא התקנת דלתות".

עוד הוסבר כי בסניפי החברה קיימת רשימה עצמאית של מתקיני דלתות אשר יודעים לבצע התקנה לדלתות החברה.

רשימה זאת קיימת כשרות בלבד ללקוחות המתקשים לאתר בעלי מקצוע באופן עצמאי והלקוח רשאי לבחור מתקין מהרשימה או מכל רשימה אחרת.

אי-לכך, כל פגם או ליקוי אשר נגרם למוצר בעקבות התקנה יטופל בין איש המקצוע ללקוח בלבד!

בנוסף, לדלתות מצורפת תעודת אחריות בה יש התייחסות מאוד ברורה למדיניות החברה בכל הקשור לאיכות ההתקנה ותקלות שייגרמו עקב עבודת ההתקנה.

כמן כן, ראוי לציין כי תשלום בגין ההתקנה שולם במלואו על-ידכם לאיש מקצוע שביצע את התקנת הדלתות בביתך.

חברתנו מספקת אחריות לשנה בגין פגם במוצר אשר נגרם בעקבות ליקוי בייצור בלבד ואינה מכסה עבודות של בעלי מקצוע ככתוב בתעודת האחריות.

במידה וקיימות קובלנות בנושא התקנת הדלתות יש לפנות לבעל המקצוע מטעמכם, הגורם לו שולם הכסף עבור ההתקנה להמשך טיפול.

אי לכך ומבלי לפגוע בכל האמור לעיל, נמצא כי חברתנו סיפקה עבורך תשובות והסברים לכל פניה ואף נענית במהירות האפשרית וקבלת את מלא השרות על הצד הטוב ביותר!

תלונתך בעניין הזמנת מטבח מס' 55021252 הועברה למנהלת מח' מטבחים הגב' אמסילי נטלי ,ולהלן תגובתה:

בשיחת משוב שבוצעה עימך לאחר התקנה, נמצאת שבעת רצון.

כמו כן,פנית בתאריך 29/04/12 לשרות הלקוחות של המטבחים וקיבלת מענה.

במידה וישנם ליקויים נוספים המצריכים טיפול, הנך מוזמנת ליצור קשר עם מחלקת מטבחים ויתואם בעבורך מועד לטכנאי שרות.

להמשך טיפול יש לפנות למח' מטבחים בימים א'-ה' בטל' 08-9944144 בין השעות 09:00-15:00 שלוחה 4 .

תודה שפנית אלינו, נשמח לעמוד לרשותך בכל עת!
תגובה:
במידה ואינך מרוצה מאופן התקנת הדלתות עליך לפנות למתקין שביצע את ההתקנה ולו שילמת עבורה , להמשך טיפול.
במידה וישנם ליקויים נוספים במטבח המצריכים טיפול, הנך מוזמנת ליצור קשר עם מחלקת מטבחים ויתואם בעבורך מועד לטכנאי שרות.
להמשך טיפול יש לפנות למח' מטבחים בימים א'-ה' בטל' 08-9944144 בין השעות 09:00-15:00 שלוחה 4 .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה