פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בלוחות זמנים....(וזו רק ההתחלה...) נושא התלונה:
לוגסי רונית שם/כינוי:
‏יום שני ‏18 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
צ'ק פוסט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.4.12 נכנסתי לסניף פרפקט ליין בצ'קפוסט חיפה במטרה לרכוש מטבח וכן לראות את המבצע המוצא בעיתונים ורשת האינטרנט. כמובן שההיכרות שלי מול פרפקט ליין התחילה עוד קודם כאשר שיפצתי מקלחת בבית ואת כל הסניטריה ,הקרמיקה המקלחון וכו'.... רכשתי שם ואגב לא התאכזבתי!!!
ואם נחזור להתחלה בתאיך 5.4.12 נכנסתי לסניף צ'קפוסט עם בלי והתרשמנו תחילה מהצוגה ראיתי את המטבח שמוצע במבצע ...... וביחס למטבח האיטלקי שעמד לידו הוא נראה לי די עלוב.... ואז ניגשה אלינו בחורה נחמדה ביותר בשם ורד ושאלה אם יש כיוון ?.... ואמרתי:"באתי בשביל זה ומאוד רוצה את זה..." ואז ישבנו וורד הכינה סקיצה בהתאם למידות שהבאנו איתנו ונתנה שתי הצעות מחיר. אני ובעלי התלבטנו בקול רם ביחס לתקציב שעומד לרשותנו והפער בין הרצוי למצוי היה כ-15,000 אש"ח . ורד אמרה לי : קשיבי, מטבח זה לכל החיים או לפחות לתקופה די ארוכה אז אם את עושה שווה ללכת על משהו שאת אוהבת .... התלבטתי אבל הסכמתי איתה והחשוב ביותר הוא שהדגשתי שיותר חשוב לי אפילו מפער המחיר זה המועד שבו המטבח יעמוד מוכן (זאת אומרת אחרי שיש כיור וכו'...) והדגשי בפניה שאני צריכה את המטבח עומד עד 28.6.12 היות ויש חתונה במשפחה ומגיעים אורחים מארה"ב,והולנד ואני צריכה לארח אותם.... אמרה ורד הנחמדה:"הגזמתתתתת עד סוף יוני בטוח מוכן" אמרה ... והשתכנעתי!!!
היום כפי שניתן לראות אנו ב-18.6.12 עברו 45 יום!!!! אני בלי מטבח שבועיים היות והיה צריך לסיים את כל עבודות ההכנה (כגון:חשמל,אניסטלציה,שבירת קיר וכו')לפני שמגיע המטבח ובארצנו מה לעשות צריך לסמוך על קבלנים שגם להם זמנים משלהם.... אבל הלכנו על בטוח ולקחנו בחשבון את ה-45 יום ולפי זה תמרנו. היום אני שבוע לפני שמגיעים אורחים מחו"ל ,עם ארבעה ילדים בבית ללא מטבח ללא שוב תשובה חד משמעית מתי מרכיבים. אני מדברת עם שוש מנהלת הסניף היא מבחינתה סיימה את הטיפול עכשיו תשברי את הראש מול מח' מטבחים....(בשפה שלי של מה שנאמר לי)לא מוכנה לשלוח שום דבר בכתב..... זה לא מתפקידה , ורד מצידה עושה הכל כדי שנהיה מרוצים והשרות לקוחות , שרות הלקוחות קטסטרופה .......... עונה לך בחורה בשם מיטל מעלה טענות שלא מבוססות על שום דבר כתוב ... אמרתי שלא חתמתי על שום תנאים ושום מכתב שאומר כי ברור לי שה-45 יום מתחילים מיום שנפרע התשלום האחרון .... באיזה מקום משלם לקוח את כל כספו עוד לפני שקיבל את המוצר בשלמותו או בחציו לפחות . אבל פרפקט ליין קיבלו את מיטב כספנו במלואו ועדיין אין שום מוצר אצלי בבית. ההמתנה בזמן טיפול .... על השתק זו חוצפה כשלעצמה וחוסר האמפתיה למקרים יוצאי דופן הרצון לתת שירות טוב יותר לוקה בחסר!! הפחד ממסירת פרטים מינמליים כגון:שם המנהלת,שם המנכ"ל איך ניתן לפנות ישירות וכו' לא מובן כלל.
כספי גדול מאוד סוג הנזק :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
שרית שם ותפקיד:
במהלך חודש אפריל רכשת מחברתנו מטבח איטלקי, אשר זמן אספקתו הינו 45 ימי עסקים מגמר תשלום אחרון.
לפי בדיקה במערכת רכשת את המטבח בשני תשלומים אשר שולמו באמצעות צק , תשלום ראשון באמצעות צק לתאריך 11.4.12 + צק נוסף לתאריך 11.5.12.
כפי שהוזכר זמן אספקה 45 ימי עסקים הינו מגמר תשלום אחרון, שזה מתאריך 11.5.12.
בבואך לבדוק את הדברים לאשורם תוכלי לראות כי זמן האספקה טרם עבר (בחישוב ימי עסקים כימי חול לא כולל שבתות וחגים).
נכון להיום המכולה מאיטליה שבה נמצא המטבח שלכם, נמצאת בארץ והיא בתהליך שחרור במכס.
בימים הקרובים המכולה עתידה להיכנס למרכז הלוגיסטי , ורק אז נוכל לתאם עימכם מועד הובלה והרכבה.
חשוב לציין כי האינטרס של החברה הוא לספק את המטבחים באופן מהיר ולא לעכבם.
תגובה:
המכולה עתידה להיכנס למרכז לוגיסטי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה