פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות והעלבה אישית ע"י עובד הסניף נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בקצרה, קנינו שתי יחידות שירות לאמבטיה כוללות 2 ארון מגירות ארון מדפים אחד ומראה אחת. את הארון מדפים לא ניתן להתקין לבד וגם לא ע"י שיפוצניק כי אין שום דרך בלי לקדוח במוצר עצמו מה שעלול לגרום לו נזק - שבירה של המעטפת והציפוי. הזמנו טכנאי-מרכיב (לא מחבר מים ולא חשמל). המרכיב חיבר את הארון לקיר אך לא חיבר את המדפים. ביקשנו את הניטים הקטנים שמחזיקים את המדפים (לא הגיעו באריזה) והמרכיב אמר שאין לו ושנפנה לסניף (כרמיאל) שם ייתנו לנו ונחבר לבד. ניגשתי לסניף. המוכר-מנהל אמר שהוא לא מאמין לי שהמתקין לא שם את הניטים והוא לא מאמין לי שהם לא היו באריזה המקורית. ניסיתי למחול על כבודי ולהתעלם מכך שהוא קורא לי שקרן בפני.
הוא טען שאין לו שליטה על המתקין כי זו חברה חיצונית ושאני צריך להתקשר לשירות לקוחות טלפוני (מה זה יעזור) כי אין לו את הציוד בסניף.
אמרתי שלא מעניין אותי של מי חברת ההתקנה - זה צריך להיות שקוף עבורי כלקוח של פרפקט ליין ושאני רוצה לקבל את הציוד החסר. הוא אמר שהוא יזמין לי. כמובן שאצטרך לחכות עוד כמה ימים וליסוע שוב לסניף כדי לקבל (אני מקווה) את הציוד.
עלבון ו סוג הנזק :
מתן שירות ללא טרטור נוסף ולימוד מנהל הסניף על מתן שירות ללקוח פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
טומי מנהל הסניף שם ותפקיד:
בקצרה, לקוח רכש את המוצרים בתאריך 25/5/12 ובתאריך 6/6/12 פנה לשרות הלקוחות כי חסר לו מדף זכוכית לארונית הצד (קיבל אחד) מה שצריך להיות בארון הנ"ל לא התלונן כי חסר לו הפינים של המדף לאחר מכן הסתבך אם ההרכבה של הארון ופנה אלינו וביקש את הטלפון של מתקין הארונות על מנת שיבוא להרכיב לו את הארון,בתאריך 29/6/12 הגיע שוב לסניף ואמר לי שהמתקין אמר לו שגש לסניף ויתנו לו מחזיקי מדף אמרתי ללקוח שלא נראה לי שהמתקין אמר זאת מאחר והוא יודע שאין בסניף חלקים ועל כל חוסר יש לפנות לשרות הלקוחות הלקוח מיד התרגז ואמר לי מה אתה חושב שאני שקרן מה אתה שולח אותי לשרות הלקוחות שלכם ובכלל אתם חברה..... מעבר לכל זאת הוסבר ללקוח שיש לו 24 שעות לבדוק את המוצר לאחר קבלתו ובמידה ויש שבר או חוסר עליו להתקשר לשרות הלקוחות כפי שעשה בנושא מדף הזכוכית,בזבוז הזמן נוצר בגלל הלקוח ולא בגלל חברת פרפקט ליין כך שגם הטרוניות של הלקוח אינם במקומם תגובה:
הזמנתי עבור הלקוח באופן מיידי את מחזיקי המדף וברגע שהם יגיעו לסניף הלקוח יקבל אותם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה