|
|
|
|
|
|
שירות לא הולם |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
כתובת: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשנו 2 ארונות אמבטיה בצבע וונגא ,קיבלנו ארון בצבע דובדבן וארון בצבע וונגא עם דפנות לבנות. כמו כן לא נאמר לנו שהארונות מגיעים מפורקים בארגז. בשירות לקוחות לא מגיעם איתנו לפיתרון אחר מאשר לשלם הובלה למחסן שלהם -שם יבדקו אם לזכות אותנו או לא ואז לגשת לסניף ולשלם שוב הובלה .השארנו המון הודעות למנהלת השירות -לא מכבודה לדבר עם לקוחות. כמו כן פניתי למנהלת החנות בנתניה וזכיתי ליחס מזלזל ומעליב.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול ההזמנה,החזר כספי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פרפקט ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
גל עמרני עינב , מנהלת |
שם ותפקיד: |
פנייתם של משפחת ארביסר התקבלה במחלקת שרות הלקוחות ונבדקה לעומקה
בקשתם להחזרת 2 ארונות אמבט אושרה בתנאי שיבדקו במחסני החברה ויאושרו כתקינים .ראוי לציין כי בקשתם התקבלה חודשיים לאחר אספקת הארונות לביתם . ביום ה05.08.12 הגיעו למחסני החברה עם הארונות
המוצרים נבדקו ומשפחת ארביסר זוכתה בגינם
באותו מעמד סופקו 2 ארונות חדשים מדגם וגוון שונה שבחרו
תודה שפנתם , אשמח לעמוד לרשותכם בכל עת ! |
תגובה: |
הארונות נבדקו במחסני החברה , הלקוחות זוכו בגינם ורכשו ארונות מדגם חדש שבחרו. |
פתרון: |
|
|
|