פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מאחריות< נושא התלונה:
אזולאי שרלי שם/כינוי:
‏יום שני ‏13 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי לפני חודש בחנות כולל הובלה של הריצוף
בתאריך 13/8 תאומה לי הובלה בין 12 -15 אך המוביל הגיע רק בשעה
18.30 ללא שום הודעה על איחור
הפסדתי שעות עבודה חצי יום עבודה של מנוף + עבודה של פועלים
כמו כן יש יהיה שריטה על הארון אמבט והם מטרטרים אותנו על ההחלפה ומ
ןממשש מתרתרים אתנו כדי להחליף את המוצר מבקשים לשלוח תמונות למייל נשלחו כמה פעמים לטעתם לא קיבלו את התמונת נשלך שוב ושוב לא קיבלו כך כבר 3 -4 ימים מבטיחים שמנהל יחזור ושום דבר לא קורה וף אחד לא חוזר

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
זהבי דלית , מנהלת מחלק שם ותפקיד:
פנייתה של הגברת אזולאי התקבלה במחלקת שרות הלקוחות ובמחלקה הלוגיסטית ונבדקה לעומקה .

ביום ה- 13/08/12 תואמה אספקת הזמנה מס' 40036868 בין השעות 11:16, עקב תקלה שאינה תלויה בחברתנו, הנהג הגיע לפריקת הסחורה באיחור של כשעתיים.
בהתאם לזאת דרשה הגבר' אזולאי פיצוי בגין הפסד שעות עבודה , המתנת מנוף ופועלים
חשוב לציין כי ע"פ המפורט בגב חשבונית /הזמנה בתנאים כללים סעיף 3א' החברה ממליצה באופן ברור לא להזמין בעלי מקצוע , ביצוע העבודות ו/או לתאם מועדי כניסה וגמר לביצוע העבודות אלא לאחר קבלת מלוא המוצרים בבית הלקוח ובדיקתם.
אין החברה אמורה לשאת בעלות הוצאת פועלים או הזמנת מנוף שהלקוח בוחר להזמין באופן אישי.
כמו כן, בחירתך לקחת חצי יום חופש הינה בחירתך האישית, החברה נותנת התראה של 45 דק' טרם הגעת הנהג וניתן אף לתת התראה גדולה יותר, ההתראה נועדה בכדי שיהיה בידי הלקוחות מספיק זמן להגיע למקום פריקת ההובלה.
חברתנו הצרה על העיכוב באספקה ועל מנת לשמרה כלקוחה מרוצה הוצע לה החזר כספי על סך 50% מערך ההובלה ששולמה.
למצער, להצעה זאת סירבה הגב' אזולאי
למרות סירובה, הצעתנו עדיין עומדת בעינה עד לתאריך 01/10/12, במידה והינה מעוניינת בכך עליה לפנות למחלקת השירות של החברה.

בנוסף , בתאריך 22.08.12 התקבלה פניה טלפונית במחלקת שרות הלקוחות בגין שריטה בחזית מגרה עליונה של ארון מונח 80 וונא וקילוף בדופן פנימית של ארונית צד.

בבדיקה נמצא כי הארון סופק כ10 ימים קודם לכן וכי פנייתה מתקבלת לאחר התקנת הארון .

הוסבר כי בהתאם לנהליי חברה המצוינים על גבי החשבונית/הזמנה יש לבדוק את הסחורה ולחזור לדווח בגין חוסר ו/או ליקוי תוך 24 שעות .

עוד הוסבר כי אין לבצע התקנה למוצר שנמצא בו ליקוי אלא לפנות מידית לחברה לדווח על כך .

מבלי לגרוע באמור ועל מנת לתת שרות טוב ללקוחה ולאחר שהאחרונה העבירה תמונות של הליקויים עליהם הלינה לחברה , הוחלט לפנים משורת הדין לספק עבורה חזית מגרה חדשה ללא עלות . בעניין ארונית הצד נמסר כי אין אישור החלפה .

לאור האמור לעיל נמצא כי הלקוחה קיבלה מענה לכל פנייתה על הצד הטוב ביותר ובצורה מקצועית , אדיבה ומהירה .

לסיכום, חברתנו מציעה 50% החזר כספי בגין ההובלה וחזית מגרה חדשה ללא תוספת תשלום .

במידה והגברת אזולאי מעוניינת לממש את הצעתנו עליה לפנות למחלקת שרות הלקוחות של החברה .

הצעתנו תקפה עד לתאריך 01.10.12 ובהתאם למלאי זמין .

תודה שפניתם אלינו , נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת !
תגובה:
50% החזר כספי בגין ההובלה וחזית מגרה חדשה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה