זהבי דלית , מנהלת מחלק |
שם ותפקיד: |
פנייתה של הגברת אזולאי התקבלה במחלקת שרות הלקוחות ובמחלקה הלוגיסטית ונבדקה לעומקה .
ביום ה- 13/08/12 תואמה אספקת הזמנה מס' 40036868 בין השעות 11:16, עקב תקלה שאינה תלויה בחברתנו, הנהג הגיע לפריקת הסחורה באיחור של כשעתיים.
בהתאם לזאת דרשה הגבר' אזולאי פיצוי בגין הפסד שעות עבודה , המתנת מנוף ופועלים
חשוב לציין כי ע"פ המפורט בגב חשבונית /הזמנה בתנאים כללים סעיף 3א' החברה ממליצה באופן ברור לא להזמין בעלי מקצוע , ביצוע העבודות ו/או לתאם מועדי כניסה וגמר לביצוע העבודות אלא לאחר קבלת מלוא המוצרים בבית הלקוח ובדיקתם.
אין החברה אמורה לשאת בעלות הוצאת פועלים או הזמנת מנוף שהלקוח בוחר להזמין באופן אישי.
כמו כן, בחירתך לקחת חצי יום חופש הינה בחירתך האישית, החברה נותנת התראה של 45 דק' טרם הגעת הנהג וניתן אף לתת התראה גדולה יותר, ההתראה נועדה בכדי שיהיה בידי הלקוחות מספיק זמן להגיע למקום פריקת ההובלה.
חברתנו הצרה על העיכוב באספקה ועל מנת לשמרה כלקוחה מרוצה הוצע לה החזר כספי על סך 50% מערך ההובלה ששולמה.
למצער, להצעה זאת סירבה הגב' אזולאי
למרות סירובה, הצעתנו עדיין עומדת בעינה עד לתאריך 01/10/12, במידה והינה מעוניינת בכך עליה לפנות למחלקת השירות של החברה.
בנוסף , בתאריך 22.08.12 התקבלה פניה טלפונית במחלקת שרות הלקוחות בגין שריטה בחזית מגרה עליונה של ארון מונח 80 וונא וקילוף בדופן פנימית של ארונית צד.
בבדיקה נמצא כי הארון סופק כ10 ימים קודם לכן וכי פנייתה מתקבלת לאחר התקנת הארון .
הוסבר כי בהתאם לנהליי חברה המצוינים על גבי החשבונית/הזמנה יש לבדוק את הסחורה ולחזור לדווח בגין חוסר ו/או ליקוי תוך 24 שעות .
עוד הוסבר כי אין לבצע התקנה למוצר שנמצא בו ליקוי אלא לפנות מידית לחברה לדווח על כך .
מבלי לגרוע באמור ועל מנת לתת שרות טוב ללקוחה ולאחר שהאחרונה העבירה תמונות של הליקויים עליהם הלינה לחברה , הוחלט לפנים משורת הדין לספק עבורה חזית מגרה חדשה ללא עלות . בעניין ארונית הצד נמסר כי אין אישור החלפה .
לאור האמור לעיל נמצא כי הלקוחה קיבלה מענה לכל פנייתה על הצד הטוב ביותר ובצורה מקצועית , אדיבה ומהירה .
לסיכום, חברתנו מציעה 50% החזר כספי בגין ההובלה וחזית מגרה חדשה ללא תוספת תשלום .
במידה והגברת אזולאי מעוניינת לממש את הצעתנו עליה לפנות למחלקת שרות הלקוחות של החברה .
הצעתנו תקפה עד לתאריך 01.10.12 ובהתאם למלאי זמין .
תודה שפניתם אלינו , נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת !
|
תגובה: |
50% החזר כספי בגין ההובלה וחזית מגרה חדשה . |
פתרון: |
|
|