פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שריטות בקרמיקה שנרכשה בפרפקט ליין באר שבע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי קרמיקה 60/60 ולאחר ההרכבה התגלו שריטות בכל האריחים, ביקשתי שישלחו נציג אך החברה ביקשה שאני ישלח תמונות של הקרמיקה השרוטה , בתמונות בקושי רואים את השריטות ואני ביקשתי שישלחו אליי נציג לבית שיראה את הפגמים בקרמיקה אך עד יום זה אין מענה, את התלונה היגשתי לפני חודש, כל רגע שאני ואישתי מסתכלים על הקרמיקה יש לנה צביטה מכיוון שרכשתי סוג א׳ ולפי מבחן התוצאה מדובר בסוג הכי גרוע שקיים, אבקש ליצור איתי קשר בהקדם.
החלפת הקרמיקה פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה