ברונר אורית - מנהלת שיווק |
שם ותפקיד: |
גדעון שלום.
קיבלתי תלונתך והנושא נבדק ברצינות רבה.
ראשית , ברצוני להודות לך באופן אישי על השיתוף.
והרני להצר על חוויתך זו ,
מיותר לציין כי , אנו רואים בחומרה רבה את התייחסותם של העובדים בסניף.
עם זאת , העובדים בסניף ננזפו והוזהרו שלא לחזור על התנהגותם זו בשנית .
נושא תלונתך נרשם לחובתם ברישומים הפנימיים אצלנו.
חשוב לי לציין ,כי ,חברתנו משקיעה כספים רבים בנושא פרסום ,שיווק ושירות ולא נאפשר הנהגות בלתי הולמת זו .
כעונש מידתי - לסניף עפולה נחסמה האפשרות לגלישה באינטרנט -עד להודעה חדשה.
גדעון, אני מקווה כי תאפשר לחברתנו הזדמנות נוספת למתן שרות הולם והנאה ממוצרנו.
שוב תודה,
בברכה
ברונר אורית
|
תגובה: |
בנוסף לתגובה הרשומה מעלה.
התבצעה שיחה טלפונית עם מגיש התלונה מר שמשון פרי המכונה בתלונה זו - אבי גדעון . |
פתרון: |
|
|