פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בלקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
נכנסנו אישתי ואני לחנות שבעפולה. אין לקוחות אך ישנם 3 אנשי מכירות המשחקים באינטרנט. אף אחד לא פנה אלינו על מנת להציע עזרה. לאחר 5- 10 דקות בקשנו עזרה והמנהל נזף בנו שהמחירים כתובים ואנחנו יכולים להסתדר לבד. פנינו לאנשי המכירות ובאי חשק רב הגיעה בחורה צעירה שלא מבינה דבר וחצי דבר במכירות ובטח שלא במוצרים, אחרי 5 דקות נוספות פשוט ברחנו משם.
עלבון סוג הנזק :
להחליף הנהלה ועובדים להעביר את העובדים קורס ביחסי אנוש. פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
ברונר אורית - מנהלת שיווק שם ותפקיד:
גדעון שלום.
קיבלתי תלונתך והנושא נבדק ברצינות רבה.
ראשית , ברצוני להודות לך באופן אישי על השיתוף.
והרני להצר על חוויתך זו ,

מיותר לציין כי , אנו רואים בחומרה רבה את התייחסותם של העובדים בסניף.
עם זאת , העובדים בסניף ננזפו והוזהרו שלא לחזור על התנהגותם זו בשנית .
נושא תלונתך נרשם לחובתם ברישומים הפנימיים אצלנו.

חשוב לי לציין ,כי ,חברתנו משקיעה כספים רבים בנושא פרסום ,שיווק ושירות ולא נאפשר הנהגות בלתי הולמת זו .
כעונש מידתי - לסניף עפולה נחסמה האפשרות לגלישה באינטרנט -עד להודעה חדשה.
גדעון, אני מקווה כי תאפשר לחברתנו הזדמנות נוספת למתן שרות הולם והנאה ממוצרנו.

שוב תודה,

בברכה
ברונר אורית
תגובה:
בנוסף לתגובה הרשומה מעלה.
התבצעה שיחה טלפונית עם מגיש התלונה מר שמשון פרי המכונה בתלונה זו - אבי גדעון .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה