פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ליקויים במוצרים שסופקו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב 1.8.2013 פרפקט ליין התקינו בדירתי אמבטיון,מקלחון תמראה וארון אמבטיה .
האמבטיון לא נאטם וכל המים זולגים החוצה,המקלחון הגיע במידות סטנדרט ולא במידות שהזמנו,המראה נאכלה על ידי הסיליקון שהמתקיןם הדביק והארון אמבטיה -הידיות עם חריטות על האלומניום.
פשוט זלזול במוצרים ששילמנו תמורתם כסף רב.אין תיאום בין איש ההשמנות לאספקה ולמתקינים,והמוצרים מלאים בליקויים ואיכות סחורה נמוכה.
ליקויים בכל המוצרים סוג הנזק :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
גל עמרני עינב , מנהלת מחלקת שרות לקוחות שם ותפקיד:

פניותייך באמצעות מוקד השרות הטלפוני, המיילים, באמצעות אתר "תלונה" ובאמצעות אמון הציבור, התקבלו במוקד שרות הלקוחות ונבדקו לעומקם.

בתאריך 010813 סופקה לביתך באמצעות מתקין חברה, כולל התקנה, ההזמנה לעיל הכוללת בין היתר

מקלחון פינתי לפי מידה המורכב מ
קומפ' דופן קבועה 185X14-16.5 שקוף + זוית תמיכה קצרה מק"ט 330000963.
מק' שקוף 5 מ"מ 76.5-79 5010EL מר' ניקל מק"ט 30808004.

אמבטיון המורכב מ
קומפ' דופן קבועה 140X65-67.5 שקוף + זוית תמיכה בינונית מק"ט 30000978.
כנף בודד 60X140 שקוףלכנף כפול 53.5 ס"מ. מק"ט 3000089.

ארון פוסט המורכב מ
בסיס פוסט מרחף 120 ס"מ לבן מבריק מק"ט 12280146.
מראה 120X70 ללא מסגרת מק"ט 12280342.
כיור חרס 120 ס"מ 2120R לבן מק"ט 74120000.

במעמד התקנת המוצרים כאמור, ולכל אורכה של התקנה נכח בעלך רפי, אשר חתם ואישר בחתימתו בסיום ההתקנה כי ההתקנה בוצעה לשביעות רצונו המלאה.

בתאריך 040813 התקבלה פנייתך הטלפונית המלינה למס' נושאים

א. ציפוי אחוי של מראת הארון נאכל בעקבות הדבקת המראה לקיר באמצעות סיליקון.
ב. ידיות בסיס הארון נמצאו שרוטות.
ג. נזילה באמבטיון ומריחת סילקון אשר לא בוצעה בצורה אסטטית.
ד. המקלחון פינתי אשר הותקן איננו במידות אשר מסרת במעמד ההזמנה ,ועל כן אינו מתאים למסגרת ברצפה
שנבנתה במהלך הריצוף.

בתאריך 130813 הגיע מתקין החברה טיפל ותיקן את כל האמור בנושאי סעיפים א', ב', ג' לשביעות רצונך המלאה.

בפנייתך בנושא המקלחון בסעיף ד', הנך טוענת כי המקלחון אשר הותקן לא סופק לך במידות אשר ביקשת.

בבדיקה נמצא כי מידות מקלחון זה נימסרו על-ידכם ולא ע"י מודד חברה. כלומר, מדובר במדידה עצמאית.

בנוסף, מציין המתקין כי עוד טרם ביצוע ההתקנה, הראה לבעלך, רפי, כיצד יותקן המקלחון עפ"י המידות אשר אתם הזמנתם ואת אופן ההתקנה שלו. בעלך, נתן אישור והסכמה מלאה להתקנת המקלחון ולראיה טופס השביעות רצון חתום על ידו ללא כל הערה הרלוונטית למקלחון.

בבדיקת טופס המידות הקיים ובבדיקה נוספת למול נציגת המכירות בסניף, המידות TOTAL מנקודה לנקודה, אשר נימסרו על ידך הנן 8594.

במעמד ההזמנה ביקשת כי המקלחון יכלול כנף אחת בגודל 94, הוסבר לך כי הכנף הגדולה ביותר בחברתנו הינה כנף 79.

נציגת המכירות אף הציגה בפנייך דגם מקלחון המוצג באולם התצוגה בסניף הכולל כנף בגודל 79, כאמור הכנף הגדולה ביותר בחברתנו.

בבדיקת הטופס רשום בצורה ברורה כנף 79 ס"מ, ראי טופס המידות אשר קיים ברשותך סימון A-79.

חשוב לציין, כי למעט טענתך על מידות המקלחון, התקנה תקינה לחלוטין.

מבלי לגרוע באמור, ועל מנת להעניק שרות טוב יותר, בהגעת המתקין לביתך בתאריך 130813 נתבקש לבצע מדידה מחודשת למקלחון הפינתי בביתך.

במשרדי החברה ישנן את המידות הנכונות אשר נימסרו לנו ע"י המתקין ואשר נימצאו שונות בתכלית מהמידות אשר מסרתם.

ראוי לציין כי עלות מדידת מקלחון הינה 80 ש"ח. מדידה זאת בוצעה עבורך כשרות ללא עלות.

חברתנו תשמח לספק עבורך שרות והמשך טיפול, כגון התאמת דפנותדלתות למקלחון, פרוקוהתקנה.

שרות זה כרוך בתשלום.

להמשך טיפול הנכם מוזמנים לפנות למח' שרות הלקוחות הפועלת מידי יום בין ימים א'-ה' בין השעות
0800-1500 בטל' 08-9944144 שלוחה 3.

הצעתנו תקפה בהתאם למלאי זמין.

תודה שפניתם אלינו, נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת!
תגובה:
בתאריך 130813 הגיע מתקין החברה טיפל ותיקן את כל האמור בנושאי סעיפים א', ב', ג' לשביעות רצונך המלאה.
בוצעה מדידה חדשה למקלחון שברשותך ללא עלות .
חברתנו תשמח לספק עבורך שרות והמשך טיפול, כגון התאמת דפנותדלתות למקלחון, פרוקוהתקנה.
שרות זה כרוך בתשלום.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה