פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרים פגומים נושא התלונה:
בן יעיש עדי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏28 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכם בית שלם!!!!! מטבח, מקלחות, ברזים... בקיצור הכל!
מיותר לציין שבעת הרכישה הכל היה מקסים שירות מעולה והבטחות מפה ועד הודעה חדשה
ביצעתי את הרכישה כחצי שנה לפני שנכנסו לדירה והבטיחו לנו שהמוצרים נשארים במחסן עד שנבקש.
בפועל באותו היום שקיבלתי את המפתח הטלפונים לא הפסיקו לצלצל ופשוט כפו עלינו הובלה, קיבלנו את הסחורה בסוף מאי אך הבית היה ריק עד ליולי שהתחילו השיפוצים.
כאשר פתחנו את הקרטונים בכדי להתקין את הארון אמבט- הופתענו לגלות שיש פגם גם במגירה וגם במראה, לצערי זה היה יום שישי ולא היה לי למי לפנות
יום ראשון כאשר פניתי לשירות לקוחות נתקלתי בנציגה מקסימה שביקש תמונות של הפגמים- כמובן ששלחתי
רק שקיבלתי טלפון זועם מנציג בשם אביחי שטוען שהבעיה היא שלי ואין אחריות על המוצרים- ההפך הגמור שנאמר לי בעת הרכישה
זהו לא הפגם היחידי שהתגלה- ביום שהלכנו לדירה נדהמנו לגלות שהכיור של הארון אמבט במקלחת הקטנה שעשוי מזכוכית פשוט התנפץ לרסיסים!!!
ברור לכם שאני לא ישאר עם הפגמים ויחיה איתם בשלום, הכסף ששפכתי אצלכם בחנות הוא לא מעט.
כספי סוג הנזק :
החלפת הציוד הפגום! פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
גל שם ותפקיד:
פנייתכם התקבלה במחלקת שירות הלקוחות ונבדקה לעומקה.
בתאריך 28.05.13 סופקה הזמנה מס' 30042301 הכוללת בין היתר
1. קומפלט פוסט 100 מרחף לבן מבריק + כיור לבן
2. ארון קומפלט 45 לבן מבריק + כיור זכוכית
המוצרים סופקו עבורך בהובלה עד המדרכה ללא התקנה
בתאריך 28713 חודשיים לאחר אספקת הסחורה והתקנתה התקבלה פנייתך הטלפונית במחלקת שרות הלקוחות המלינה בגין קילוף במראה ומכה בחזית המגירה.
בבדיקה מול עדי נמצא כי המוצר הותקן ע"י בעל מקצוע מטעמה .
הוסבר לה כי המוצר נמצא ברשותכם חודשיים ימים ואין החברה מכסה באחריות ליקוים אשר נגרמו באחסנה בבית לקוח ואו במעמד התקנת המוצר על ידי מתקין מטעמכם .
בלי לגרוע באמור על מנת להעניק שירות טוב, התבקשתם לשלוח תמונות לבדיקת טענתכם ושלילת פגם יצור במוצר .
מאחר ולא התקבלו תמונות יצרה עמך קשר נציגת השירות , במעמד השיחה ציינת כי צילמת והתמונות ישלחו במהלך היום.
בנוסף ציינת כי כאשר הגעת לדירה לצלם את הליקויים מצאת כי כיור זכוכית השייך לקומפלט 45 שבור.
הוסבר לך כי אין אחריות בגין שבר כיור וכבר במעמד השיחה אושר לך רכישה חדשה של כיור ב20 הנחה.
בתאריך 30.07.13 התקבלו תמונות ונמצא כי הליקויים עליהם את מלינה הינם מכות שככל הנראה נגרמו באחסנה ואו במעמד ההתקנה.
מבלי לגרוע באמור ,לפנים משורת הדין ועל מנת לשמרך כלקוחה מרוצה, אושר לספק עבורך מראה חדשה ללא עלות .
בנוסף , צוין בפנייך כי אם הינך מעוניינת להחליף גם את חזית המגירה, הינך רשאית לרכוש בעלות 250 ש"ח בלבד .
בעניין הכיור כאמור אושר לך לרכוש כיור חדש בעלות250 ש"ח במקום 321 ש"ח.
למצער, לא קיבלת את תשובת החברה.
לאור האמור לעיל נמצא כי קיבלת תשובות לכל פנייתך על הצד הטוב ביותר וכי פנייתך טופלה באופן מידיי, מקצועי ואדיב.
הצעתנו תקפה עד לתאריך 15.10.13 ובהתאם למלאי זמין
אנו מודים לך כי פנית אלינו, נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת!
תגובה:
אספקת מראה ללא עלות , אפשרות לרכוש חזית מגרה בעלות 250 ש"ח בלבד ! 20 הנחה ברכישת כיור 45 חדש . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה