פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטיית הלקוח. אספקת מוצרים שבורים. זלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.8.2013 אשתי ואני קנינו ריצוף לבית ולחדר האמבטיה. המוכרים היו נפלאים מבחינת שירות מצידם היה מעולה מלוא הסבלנות. יום חמישי ב- 15.8.2013 הגיע המשלוח שעשינו, עלות ההובלה כמעט 300 שח הנהג שלא אשם בדבר הגיע עם משאית ועגלה משא שמרימה משטחים, אני גר בבית קרקע ואף פתחתי לו את השער שיכניס את המוצרים פנימה לחניה . חשוב לציין יש היו לי 3 משטחים 2 משטחים ראשונים הגיעו לתוך החניה. המשטח 3 הוא המשטח הכבד ביותר הנהג עם עזרתי לא הצלחנו להזיז את העגלה עם המשטח בגלל הכובד הנהג השאיר לי את המשטח בפתח החניה הוא מיהר לפרוק עוד הזמנות. כלומר אני לא יכול להכניס את הרכב לחניה ,כל האדם העובר לו ליד הבית שלי יכול לקחת לי את הקרמיקה ולמכור אותה, את הכסף שלי הושאר ברחוב. התקשרתי לשירות לקוחות כדי להבין לקחת ממני כמעט 300 שח להובלה וזה לא כולל כניסה עד הבית הנציגה אמרה לי שזה עד המדרכה ואם אתה רוצה תוספת אתה צריך לסגור עם הנהג. את זה לא אמרו לי מתי שקניתי את הקרמיקות רק לאחר שראיתי את ההזמנה רשום שם עד המדרכה. בנוסף הבנתי שיש מחסה של קרמיקות שבורות שיכול להיות וזה 3 אחוז מסך הקנייה. אני התחלתי להעביר את הקרמיקה ששוקלת 31 ק"ג ליחידה (היו לי 52 יחידות כאלה) לתוך החניה. ביום שישי 16.8.2013 פתחתי את החבילות כדי להראות לאשתי. חבילה אחת של קרמיקה של אמבטיה הייתה שבורה לגמרי התקשרתי ביום ראשון לשירות לקוחות אחרי ויכוחים החליטו לעשות לנו טובה ולהחליף לנו את החבילה ( אין באפשרות להשתמש בחבילה השבורה לפאנלים כי זה אמבטיה). בהמשך אני החלטתי לפתוח את כל החבילות והגעתי למצב שיש לי 10 קרמיקות שבורות לאחר איחוד כל הקרמיקה השבורה מכל החבילות. התקשרתי לשירות לקוחות מדבר עם הנציגה חני אני שומע ממנה את התשובה המגוחכת הזו "היית צריך לפתוח את הכל החבילות שהנהג היה". (יש לי 70 חבילות של קרמיקה הכל היה עטוף) בנוסף ענתה לי הנציגה בצורה מזלזלת לאחר שהצגתי את טיעוניי במילה "סיימת". כאילו טיעוני אינם שווים יחס!!!! זה השירות הלקוחות שלהם. זה השיטה הפרימיטיבית הישראלית שחושבים שבאים לעבוד עליהם אני מרגיש שלא קניתי בחנות מכובדת אלא בשוק הישראלי שאתה צריך לבדוק את כל ה70 חבילות שלך. לאחר שיחות נוספות רק היום בתאריך 21.8 הגיע ההודעה שהנהלה לא מאשרת לי להחליף את הקרמיקות שבורות וזה כמעט חבילה שלמה בחבילה יש 13 לי יש 10 שבורות. אשתי ראתה דברים יפים בחנות ורצתה לקנות מהם עוד דברים אחרי הסאגה הזו אין מצב שאני מתקרב לחנות הזו
עלבון סוג הנזק :
החלפת של הקרמיקות פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
גל עמרני עינב , מנהלת מחלקת שרות לקוחות שם ותפקיד:
פנייתו של מר לוי ערן התקבלה במחלקת שרות הלקוחות ונבדקה לעמקה
הזמנה מס' 20064015 אשר כוללת בין היתר 52 אריזות מאריח 6060 ו5 אריזות מאריח 3333 סופקה בהובלה עד המדרכה בתאריך 15.08.13 .
בתאריך 18.08.13 התקבלה פנייתו של מר לוי במחלקת שרות הלקוחות המלינה בגין אריזה אחת שבורה מאריח 6060 ואריזה נוספת שבורה מאריח 3333 . הוסבר למר לוי כי באריזה של ה6060 יכול להשתמש לחיתוכים ופאנלים וכנגד אריזה 3333 תשלח עבורו אריזה חדשה .
בתאריך 20.08.13 סופקה עבור מר לוי אריזה חדשה .
באותו יום פנה שוב לשרות והלין בגין 2 אריזות נוספות שבורות מהדגם הנ"ל 3333 . הוסבר כי סופק עבורו בסה"כ 5 אריזות מהדגם הנ"ל ולפי נתונים במערכת ביצע בדיקה ודיווח בגין אריזה אחת שבורה בלבד וכנגדה סופקה עבורו אריזה חדשה .
הוסבר כי אין החברה מכסה באחריות שברים הנגרמים במהלך ריצוף ואו אחסון בבית לקוח .
מר לוי מוסיף ומלין בגין אספקה עד המדרכה ,ראוי לציין כי בחברתנו דוגלים בשקיפות מלאה ומציינים בגוף ההזמנה "הובלה עד המדרכה" . בנוסף, במעמד התיאום מציינת המתאמת כי הסחורה מסופקת עד המדרכה . לקוח אשר אינו מעוניין בהובלה מטעם החברה , רשאי להגיע באופן עצמאי למחסן הלוגיסטי לאיסוף הסחורה ואו לשלוח חברת הובלות מטעמו .
לאור האמור ליעיל , נמצא כי מר לוי קיבל שרות אדיב, יעיל, מקצועי ומהיר .
תודה שפניתם אלינו , אשמח לעמוד לרשותכם בכל עת !
תגובה:
סופקה אריזה חדשה בהתאם לדיווח ראשוני ובהתאם לנהלי החברה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה