פרטי התלונה

תלונות אגף הגבייה רשות השידור

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידורשעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידור גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן פטור לאגרה ומתן שירות לקוחות גרוע ביותר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני מעל לשנתיים התגרשתי וחזרתי לגור בבית הוריי. הטלוויזיה שלי מאוחסנת ואינה בשימוש והוריי משלמים כל שנה את אגרת רשות השידור. אני מנסה כבר מעל לחצי שנה להסביר זאת לרשות השידור לאחר שקיבלתי דרישה לשלם את האגרה. לאחר שלא היה ניתן להשיג מענה אנושי ברשות השידור, שלחתי שני פקסים ועדיין אף אחד לא חזר אליי. החל מינואר 2015 תיעדתי אצלי כל שיחה שערכתי מולם:
18.1 - דיברתי עם נציגה והשיחה התנתקה. התקשרתי שוב ונאמר לי שיש תקלה במערכת ושיחזרו אליי. אף אחד לא חזר.
19.1 - שוב נאמר לי שיש תקלה במחשבים ושיחזרו אליי. שוב לא חזרו.
26.1 - נציגה בשם מירי פתחה פנייה ואמרה לי שהם רק מוקד ושיחזרו אליי תוך חודש (!!). אמרה שהיא מקפיאה את הדרישה לתשלום לחודש.
24.2 - לאחר שלא חזרו אליי פניתי שוב והגעתי למוקד שרק "רושם הודעות ומעביר להם", כרגיל אמרו שיחזרו אליי ולא חזרו.
1.3 - נציגה בשם בטי אומרת לי שלא מופיעה לה פנייה שנפתחה על שמי ולכן פותחת פנייה חדשה, שוב נאמר לי שיחזרו אליי תוך חודש ושעליי להיות זמינה כיוון שמתקשרים רק פעם אחת. היא הסכימה עם כך שצריך לתת לי פטור ואף אמרה שיחזירו לי את התשלום ששילמתי בשנה שעברה, למרות שלא הייתי צריכה לשלם (הלוואי, אמן. לא קרה). שאלתי אותה אם עליי לעצור את חיי ולהיות זמינה 24/7 בציפייה לטלפון המיוחל.
** אף אחד לא חזר אליי ובינתיים ממשיכים לשלוח לי דרישה לתשלום עם חוב מצטבר של 173 ש"ח.
27.5 - נציגה בשם טל עונה לי וכאשר אני שואלת אם רואה אצלה תיעוד של פניותיי, אומרת לי שהרשות החליפה חברה לחברה חדשה ש"נותנת מענה" ושאין לה שום היסטוריה על כך שהתקשרתי בעבר. בכזו קלות נמחקות לעד כל השיחות שביצעתי בניסיון לקבל פטור מהאגרה. טל מפנה אותי לאתר רשות השידור לפתוח פניה ואומרת שיחזרו אליי תוך שלושה שבועות. עשיתי זאת היום אבל אני כבר מותשת..
ההתנהלות של רשות השידור מזכירה התנהלות של מאפיונרים. מנסים בשיטת מצליח לגרום לאנשים כן לשלם את האגרה. ההתנהלות מולם מתישה ומתסכלת, במיוחד לשמוע היום שהוחלפה החברה ושכל פניותיי נעלמו לעד. מצד שני מאיימים עליי שיעקלו לי את חשבון הבנק אם לא אשלם.
משוועת לעזרתכם לשים סוף לסיפור.
נציג רשות השידור מוזמן לבית הוריי לראות את הטלוויזיה שלי מאוחסנת ולבדוק שהוריי אכן משלמים כל שנה את האגרה.
כספי-מצטבר לי חוב מולם סוג הנזק :
מתן פטור מתשלום אגרת הטלוויזיה פתרון נדרש :

אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה