|
|
|
|
|
|
|
|
|
| תשלום חוב |
נושא התלונה: |
| אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברצוני לשלם את החוב אבל כמו כל מוסד ממשלתי במדינת ישראל כבר יומיים אני מנסה להשיג בטלפון נפש חיה ואין עם מי לדבר וגם המענה האוטומטי לתשלום חוב אינו פעיל
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות
, תגובה:
|
| תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|