|
|
|
|
|
|
זלזול בבקשות לקוח |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני כל שנה שילמתי אגרת טלויזיה לרשות השידור בתשלום אחד ברגע שהיתי מקבלת את השובר. בפעם אחרונה לא קיבלתי את השובר , ואחרי שנה קיבלתי אותו עם ריביות . התקשרתי למוקד וביקשתי שיבטלו לי ריביות וישלחו שובר חדש . הבטיחו לי . אבל לעולם לא שלחו , התקשרתי בפעם שניה ושוב הבטיחו ולא שלחו . היום יש לי עיכול ! למה ? אני עדיין מחכה לשובר חדש .....
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול ריבית וקבלה של שובר חדש . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|