פרטי התלונה

תלונות אגף הגבייה רשות השידור

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידורשעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידור גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בבקשות לקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני כל שנה שילמתי אגרת טלויזיה לרשות השידור בתשלום אחד ברגע שהיתי מקבלת את השובר. בפעם אחרונה לא קיבלתי את השובר , ואחרי שנה קיבלתי אותו עם ריביות . התקשרתי למוקד וביקשתי שיבטלו לי ריביות וישלחו שובר חדש . הבטיחו לי . אבל לעולם לא שלחו , התקשרתי בפעם שניה ושוב הבטיחו ולא שלחו . היום יש לי עיכול ! למה ? אני עדיין מחכה לשובר חדש .....
כספי סוג הנזק :
ביטול ריבית וקבלה של שובר חדש . פתרון נדרש :

אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה