פרטי התלונה

תלונות אגף הגבייה רשות השידור

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידורשעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידור גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית אגרת רשות השידור על מכשיר לא קיים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עלי לציין תחילה כמה עובדות לפני השתלשלות המאורעות.
מקום מגרי כרגע: ארה"ב.
מאז סיום בנית ביתי באזור בסביבות שנת 2003 ועד יולי שנת 2008 חייתי בבית זה (רחוב השלום 79 אזור) בלי שיש בידי מכשיר טלביזיה ואו חיבור כל- שהו לחברת תקשורת כגון כבלים או לווין.

בחלק ממאותם שנים גרה חברתי, לעתיד אשתי, בדירה שרכשה יחד עם חברה לחיים בצור הדסה שליד ירושלים. בלא שרכשה מכשיר טלביזיה.

בשנת 2005 עברה חברתי לגור איתי בביתי שבאזור, מאותו רגע החלו להגיע אלינו מכתבי דרישה לתשלום אגרת רשות שידור.

על ההצהרה כי לא היה ברשותינו מכשיר כפי שנכתב במכתבי לאגף הגביה, אני מוכן לחזור בשבועה או בכל דרך שתידרש ומאחר ולא היתה ברשותינו טלביזיה, התאלמנו מבקשות אילו.

לקראת יוני שנת 2008 קיבלנו מכתב ממשרד עורכי דין בנושא, תוך איום כי א לא נשלם את החובות והכנסות החלים עלינו יעקלו לנו את חשבונות הבנק.

פנינו אל משרד ערכי הדין תוך ציון כל הפרטים להלן והתברר לנו כי חובה עלינו לשלם אגרה זו משום שלא טרחנו להודיע לרשות מוקדם יותר ולבקש מהם לבדוק בעצמם את הנושא ע"י שליחת נציגים לביתינו, כל טענות כאילו ואחרות לא הועילו לנו. מכיוון שעמדנו לנסוע לכמה שנים לחו"ל נאלצנו לבסוף לשלם סכום של 2060 ש"ח בערך.

אני מבקש לדעת מה ניתן לעשות כדי להחזיר לנו את הכסף ששילמנו בעל כורחינו על מכשיר שלא היה ברשותינו כולל כנסות וחובות נצברים?

למי ניתן לפנות?
בברכה,
דוד אלעזר
ניתן לחזור אלי במייל א בטלפון בביתי בו אני גר בחו"ל.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על תשלומי אגרה שלא לצורך. פתרון נדרש :

אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה