פרטי התלונה

תלונות אגף הגבייה רשות השידור

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידורשעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידור גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אמייל שנשלח לאחר תגובתו של מר בועז אברהמי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
עקב הסחבת בה נתקלתי בטיפול בבקשת ביטול האגרה, פניתי דרך אתר "תלונה"
להלן הפניה והתגובה של מר בועז אברהמי.
...
"שלחו לך מכתב בו ביקשו לדעת אם יש לך וידאו בית ואיזה חב' כבלים אתה מחובר לכן זה לא טופל כי לא הגיע תשובה
תעביר בהקדם תשובה לחיפה"
...
לשם הדיוק:
1. לא נשלח אלי כל מכתב כנ"ל, המכתב הלפני אחרון דרש ממני לחכות בסבלנות, המכתב האחרון היה דרישת תשלום עם איומים.
2. אין לי וידאו.
3. יש די וי די שאת מספר הדגם שלו כבר סיפקתי בעבר (ולא - אין לו טיונר כלשהו)
4. אני לא מחובר לטלוויזיה בכבלים, אני כן מחובר לאינטרנט דרך דרך תשתית הכבלים, אולם ללא מנוי טלוויזיה (רק אינטרנט).
5. עקב הסחבת - אודה לכם על טיפול המהיר וכן על ההחזר הכספי על החלק השני של 2008 ששילמתי בטעות (281 שקלים)
6. כמעט שכחתי - אנא מיחקו אותי ממחשבכם (השולח לי התרעות ואיומים ללא צורך)

בתודה מראש,
-----------------------
רשות השידור- מכיוון ששמתי לב שאינכם עונים למיילים שאני שולח אני שולח לכם שוב דרך אתר תלונה. (עברו "רק" יומיים מהמייל האחרון אך חוסר הטיפול המצטבר הוא כשנה וחצי!!!)
חברת תשתית הכבלים דרכה אני מחובר לאינטרנט היא הוט (אתם יכולים לברר שם שאיני מחובר לכבלים אלא לצורך תשתית אינטרנט בלבד!)
כמו כן אני מבקש שתנהגו בהגינות ואת ההחזר על גביית היתר שאתם חייבים לי תחזירו בתוספת קנסות שהייתם גובים ממני לו הייתי חייב לכם את אותו הסכום לאורך אותה התקופה (זאת כמובן בתוספת הצמדה למדד).
כספי סוג הנזק :
החזרת גביית היתר אשר גביתם בתוספת הצמדה, התנצלות, ומחיקתי ממחשב רשות השידור. פתרון נדרש :

אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה