פרטי התלונה

תלונות אגף הגבייה רשות השידור

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידורשעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידור גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שליחת אגרה שלא לצורך נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המסגר 9, ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני קצת יותר משנה התחתנתי, חודש אחרי נשלחה אגרת טלויזיה מרשות השידור שלא לצורך, כי לא רכשתי טלויזיה, ולא גרתי בבית שלי אלא בבית הורי. התקשרתי לרשות השידור והסברתי להם שאינני גר בבית שלי, ולא רכשתי מקלט טלויזיה, הפקידה אמרה שאין שום בעייה, יש לשלוח הצהרה שאין לנו מקלט טלויזיה ושנחנו גרים אצל ההורים. האגרות המשיכו להגיע. אשתי דיברה איתם לפני חודש וחצי ואמרו לה לשלוח שוב הצהרה, אישתי שלחה בדואר רשום ובפקס ויש לנו את האישורים האלה.לאחר חודש וחצי שוב קיבלנו אגרה לתשלום, התקשרתי שוב ודיברתי עם אירית מת"א - ככה היא קוראת לעצמה, היא לא מעוניינת למסור שם משפחה, והיא אומרת לי שאני צריך לשלוח שוב הצהרה, אמרתי לה ששלחנו שתי הצהרות, ולמה צריך לשלוח כול כך הרבה הצהרות?,
אז היא מרה לי שזה לוקח זמן לטפל בזה, אז אמרתי לה כמה זמן זה צריך לקחת?כבר יותר משנה אתם לא מפסיקים לשלוח אגרות טלויזיה. היא אמרה זה לוקח זמן עד שבאים לביקור בית, אמרתי לה שאני גר אצל ההורים, היא חזרה שנית אני ישלח ביקור בית דחוף.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה