פרטי התלונה

תלונות אגף הגבייה רשות השידור

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידורשעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידור גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת גבייה שגויה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כנפי נשרים 15 ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להביא לידיעתכם על התעמרות מתמשכת של אגף הגבייה של רשות השידור.
לטענת אגף הגבייה הנני חייב אגרה עבור תקופה 2005 ב' – 2008א' וזאת בשל היות כביכול ברשותי מקלט טלויזיה.
ביולי 2005 בוצעה על ידי הזמנת באינטרנט (רכישה מרחוק) של מקלט טלויזיה (פרטים אלו הועברו על ידי הסוחר אליכם כמתחייב בחוק אגף הגבייה). עוד בטרם סופק המקלט בוטלה העסקה (בהתאם לחוק מכר מרחוק) וחשבוני זוכה ע"י המוכר. למרות עובדת ביטול העסקה ואי החזקה במקלט, ממשיך אגף הגבייה לטעון בתוקף כי אני חייב בתשלום האגרה לתקופה הנ"ל.
כל בקשותיי מאגף הגבייה להסיר את דרישת התשלום הבלתי צודקת והמנוגדת לתקנה 8 לחוק רשות השידור התשמ"א 1981 נענו בשלילה ללא הסבר כלשהו. יתרה מזאת בקשתי המפורשת כי כשם שאגף הגבייה קיבל את עידכון הזמנת המקלט מסוחר הטלויזיות יפנה אגף הגבייה לסוחר לקבלת עידכון לקבל ביטול רכישת המקלט נענתה בשלילה שאינה אלא אטימות הנובעת מסירוב לראות את העובדות כהוויותם.

מיותר לציין כי לא החזקתי כל מקלט בתקופה הנ"ל מסיבות אישיות, וכי מיד עם שינוי סטאטוס זה, באוגוסט 2008 עידכנתי את רשות השידור ושילמתי את האגרה לשנת 2009 כמתחייב על פי החוק.
בהוספת חטא על פשע פתח אגף הגבייה בתהליכים של הוצאה לפועל לגביית החוב ללא כל הסבר ענייני למכתבי הקודמים בנושא (מצ"ב).

כמוצא אחרון ועוד בטרם ביצוע פנייה לגופים להגנת הצרכן ו/או ערכאות משפטיות נגדיות, פניתי במכתב אישי למנהל אגף הגבייה מר אברהם כ"ץ על מנת להסיר את דרישת התשלום והתהליכים בהוצאה לפועל שאינם עולים בשום צורה שהיא עם תקנות וחוקי רשות השידור. לא קיבלתי כל מענה גם לפנייתי זאת
כספי סוג הנזק :
ביטול דרישת התשלום השגויה לתקופות 2005-2008 פתרון נדרש :

אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה