פרטי התלונה

תלונות אגף הגבייה רשות השידור

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידורשעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידור גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לתשלום אגרה-הפסקת הטרדות!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עד שנת 2007 החזקתי ברשותי מקלט טלויזיה ושילמתי האגרה כחוק!
בשנת 2008 החלטתי שאין לי יותר צורך במקלט בביתי, במקביל הודעתי לחברת הכבלים שאני מבקש להתנתק , ושלחתי מכתב למחלקת הגביה של רשות השידור בו ביקשתי שיציינו בפניהם לא לשלוח בקשות לתשלום האגרה.
לצערי, נפלתי על אזניים ערלות שכן מאז ועד היום הם לא פוסקים מלשלוח הודעות מאיימות ,כאשר האחרונה בהן התקבלה השבוע בו הם מודיעים לי שאם לא אסדיר התשלום שאני חייב להם (משנת 2004 ועד לשנת 2009-זאת למרות שעד 2007 האגרה שולמה כחוק!) הם עומדים לפעול ולעקל לי רכוש/חשבון בנק וכו'. עם קבלת המכתב, שיגרתי להם בפקס המצויין במכתבם ( *6688 ) את כל התכתובת שהיתה מצידי. ( נשלחו מצידי 3 תגובות גם בפקס וגם בדואר רשום עליהם יש לי אישור קבלה) ,בהם אני מבקש לבדוק שוב אצלם היכן "הבעיה" ומדוע אינם מתייחסים לשום מכתב שנשלח אליהם. במקביל שלחתי היום את כל ההתכתבות בדואר רשום ע"פ הכתובת הרשומה במכתבם.
לסיכום-אינני מבין מדוע אני צריך להיקלע למצבים כאלה ,וזאת רק בגלל אטימות וחוסר תשומת לב!!! עוד אציין שהפעם הבהרתי במכתבי שאם תתקבל מהם בקשה נוספת לתשלום האגרה ו/או אם יבחרו לפעול בדרך של הטלת עיקולים וכו'- אני שומר לעצמי את הזכות לתבוע אותם על עוגמת נפש, ביזבוז זמן ,ביזבוז כספים, ועילבון .אבקש את התערבותכם הדחופה. בברכה,
צחי הלוי
ת.ז. 032167314
שדרות יהודית 13. תל-אביב
ביזבוז זמן,עילבון,ביזבוז כספים ואנרגיות!! סוג הנזק :
הפסקת הטרדות מצידם!!! פתרון נדרש :

אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה