פרטי התלונה

תלונות אגף הגבייה רשות השידור

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידורשעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידור גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרשיה של רשות השידור לתשלום אגרה למרות שאין לנו מכשיר טלויזיה. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
שמאי 16, ירושלים 94631 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-2009 הוצאנו את מכשיר הטלויזיה מהבית, שלחתי מכתב/פקס לאגף הגבייה דרישות תשלום האגרה המשיכו להגיע ופקסים נוספים ששלחתי לא נענו. מאוחר יותר הגיעו מכתבי איומים מעורכי דין. מחוסר ברירה הגענו למשרד אגף הגבייה בירושלים ולאחר ויכוחים וניסניונות לגרום לי לשלם לפחות חלק מהאגרה התרצתה הפקידה ואמרה שישלח אדם מטעמם לבדוק אם אכן אין בביתנו מכשיר טלויזיה ובוטל 'חובנו' לרשות הגביה.מעניין איך הם מצליחים להפוך כל אזרח שאין ברשותו מכשיר טלויזיה לשקרן רמאי ו/או גנב!!! לשאלתי מדוע לא התייחסו לפקסים ששלחתי ענתה הפקידה שזו האחראית לטיפול בפקסים באמת אינה עושה את עבודתה.
ב2010 שוב החלו להגיע הוראות התשלום, הפעם התקשרתי למענה הטלפוני האמור לטפל הנושא תשלום האגרה (על העטיפה מופיעים הימים והשעות בהם אפשר להתקשר ולקבל שרות!!!!) להפתעתי אמרה לי הפקידה שהיא בכלל יושבת בנצרת ואינה יכולה לעזור לי, הצעתה הייתה להגיע שוב למשרדים בירושלים.
ובינתיים הגיע מכתב נוסף שמודיע לי שעלי להסדיר את יתרת חובי לאגרה לשנים 2004-2009 בתוספת איום "בהוצאות כבדות נוספות למימון שכר טרחת עורך דין והוצאות משפט"!
נשמע קפקאי או אולי מילכוד 22 אני לא מבינה באיזה סרט אחנו נמצאים פה! חשוב לציין שכל זמן שהיה ברשותנו מכשיר טלויזיה היתה הוראת קבע בבנק ומעולם לא היו בעיות . ובאמת מול חוסר הגיון מסוג זה אני פשוט מרימה ידיים ופונה אליכם, כי לא יתכן שאזרחים יטורטרו על ידי רשות ממשלתית שפועלת בחוסר אחריות, בחוסר מיומנות בסיסית בעבודות משרד פשוטות לחלוטין! ובעיקר בחוסר כבוד לאזרח הפשוט!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה