פרטי התלונה

תלונות אגף הגבייה רשות השידור

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידורשעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידור גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדות חוזרות ונשנות של רשות השידור נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר 2010 עברנו אני ובעלי מהדירה בה גרנו בירושלים לגור בבית הוריו. כאשר קיבלנו את תשלום אגרת הטלוויזיה לשנת 2010 התקשרתי אליהם לעדכן שאנחנו כבר לא גרים בגפנו וכי הוריו של עידו משלמים את האגרה בבית. נאמר לי לשלוח פקס עם פרטינו ופרטי הוריו וכן הכתובת וכי ישלח פקח. מאז ששלחתי את הפקס, לא הגיע פקח וזה גם לא תוקן אלא אנו ממשיכים לקבל מכתבים שמאיימים בקנסות ובתביעות. בכל פעם אני מתקשרת שוב לבקש שזה יפסיק אך ההטרדות והאיומים במכתבים ממשיכים
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול מיידי בנושא ולהפסיק לשלוח לנו מכתבים לתשלום שכן בבית בו אנו גרים כבר משלמים את האגרה. פתרון נדרש :

אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה