פרטי התלונה

תלונות אגף הגבייה רשות השידור

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידורשעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידור גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב אגרת טלויזיה שגוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שוחחתי עם נציגה במוקד הטלפוני שלכם (ושלחתי פקס) ונדהמתי לגלות כי אני אמורה לשלם שוב על שנת 2010, הסברתי לה כי בתאריך 7.1.2010 שילמתי דרך המענה הקולי שלכם 561 ₪ עבור אגרת טלוויזיה לשנת 2010 ( ולאחר בדיקה גיליתי שאף סכום גבוהה יותר ב171 ₪ מהסכום השנתי אותו היו אמורים לחייב אותי שהינו 390 ₪ ) .

לאחר ברור נאמר כי התשלום ששילמנו חויב על כל שנת 2009 ועוד חלק של 2010.
לידיעתכם בשנת 2009 לא גרנו בדירה משלנו כלל אלא עם ההורים , לדירה משלנו הנמצאת ברחוב XXXX נכנסנו רק בחודש נובמבר 2009.

על כן ביקשתי לזכות אותי בגין התשלום השגוי שחויבתי בו לטובת שנת 2010 + לבדוק מה בגין ההפרש שנשאר.
כל זה נעשה ב 25.7.2010 (כולל אישור מחברת הכבלים hot על תאריך התחברותי לשרותיהם)לא קיבלתי תגובה.
ושלחתי פקס נוסף ב 7.9.2010
שמסביר כי התקשרתי אליכם כבר 5 פעמים ואף פעם אין לכם תשובה בשבילי
בכל פניותי אומרים לי להמתין להמתין ואף היום ששוחחתי עם נציגה שלכם אף אחד לא יודע לאמר לי מה עולה בגורלי, אני חושבת שכמו שאני אזרחית שמשלמת הכל כפי שצריך ובזמן אתם בתור ספק אמורים לתת לי את השרות ולעדכן אותי בנדון ולא לשלוח אותי מאחד לשני שכל אחד אומר לי שהוא לא יודע מה קורה מתי יהיו תשובות ואם בכלל קיבלו את הפקסים .
הנושא גובל בעוגמת נפש, טיפול לקוי, חיוב שגוי ובזבוז זמן שלי.
כספי סוג הנזק :
תגובה - יחס- זיכוי פתרון נדרש :

אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה